Jeg fik det bedste svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
5 svar
13 synes godt om
11. maj 2015

EAF

Jeg var til jobsamtale i sidste uge om onsdagen og blev ringet op torsdag formiddag at jeg har fået jobbet! 

Jeg skal være kommunal dagplejer i eget hjem og jeg glæder mig så uhyrligt meget og er så spændt 

Er uddannet pædagog og glæder mig til at lave det jeg hele tiden har stilet efter, nærvær og læring og hygge med en lille håndfuld børn, lære dem en masse om alt muligt eller ihvertfald introducere dem for en fantastisk verden fyldt med leg og eventyr og dagligsdagshalløj 

Og dagplejen kommer til at hedde Regnbuegårdens Dagpleje 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

TNBC

Natteravnen skriver:

Jeg var til jobsamtale i sidste uge om onsdagen og blev ringet op torsdag formiddag at jeg har fået jobbet! 

Jeg skal være kommunal dagplejer i eget hjem og jeg glæder mig så uhyrligt meget og er så spændt 

Er uddannet pædagog og glæder mig til at lave det jeg hele tiden har stilet efter, nærvær og læring og hygge med en lille håndfuld børn, lære dem en masse om alt muligt eller ihvertfald introducere dem for en fantastisk verden fyldt med leg og eventyr og dagligsdagshalløj 

Og dagplejen kommer til at hedde Regnbuegårdens Dagpleje 

STORT TILLYKKE!!!
Det er bare en god dag i dag(min søster fik 12 til eksamen)...

Og navnet er så fint...

Anmeld Citér

12. maj 2015

EAF

Yurie skriver:

STORT TILLYKKE!!!
Det er bare en god dag i dag(min søster fik 12 til eksamen)...

Og navnet er så fint...

Tusinde tak Yurie og tillykke med søster! Det er flot klaret! Sådan et tal har jeg stadigvæk til gode og bliver nok ikke i dette liv det sker 

Har kaldt vores hjem Regnbuegården siden vi flyttede ind og nu passer det bare så meget bedre 

Anmeld Citér

12. maj 2015

TNBC

Natteravnen skriver:

Tusinde tak Yurie og tillykke med søster! Det er flot klaret! Sådan et tal har jeg stadigvæk til gode og bliver nok ikke i dette liv det sker 

Har kaldt vores hjem Regnbuegården siden vi flyttede ind og nu passer det bare så meget bedre 

Tak.. det er sku hendes andet 12tal, din lille møgunge

Jeg tror heller ikke jeg får sådan et tal.

Dejligt navn, virker bare lidt mere hyggeligt at tage til

Anmeld Citér

12. maj 2015

EAF

Yurie skriver:

Tak.. det er sku hendes andet 12tal, din lille møgunge

Jeg tror heller ikke jeg får sådan et tal.

Dejligt navn, virker bare lidt mere hyggeligt at tage til

Ja hvad faen ligner det at hun tager dem allesammen   Hvor dejligt for hende 

Ja, årh hvor jeg glæder mig og hvor er jeg spændt - især på forældrenes forventninger og hvordan det hele bliver.. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

TNBC

Natteravnen skriver:

Ja hvad faen ligner det at hun tager dem allesammen   Hvor dejligt for hende 

Ja, årh hvor jeg glæder mig og hvor er jeg spændt - især på forældrenes forventninger og hvordan det hele bliver.. 

Det skrev jeg også til hende.. Om at hun tog dem alle, hvad med alle de andre..  Så mærkeligt at tænke på at hun er færdig på onsdag... (trist at jeg ikke selv kan være der)

Sikker på at det bliver helt fantastisk... Og du har et helt forum til at spørge til råds, om hvordan en god dagpleje er

Glæder mig til at se billeder og hører hvordan det går.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.