Nogen af jer der kender....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Pia.

En super side hvor man kan printe billeder ud fra ? - her tænker jeg på billeder med flotte farver på eller andre flotte ting... Har 3 af de hvide brede træ-Ikea rammer i mit køkken og har lyst til der skal nye farver i dem... Har lige skiftet "stil" i mit køkken - fik lyst til det hele skulle være rødt (ikke væggen) så de puder jeg har på vores køkkenbænk er blevet skiftet ud med nogen i en flot rød farve og vores voksdug er med store røde blomster... Så nu mangler jeg bare lidt rødt til de hvide væg...

Håber I kender nogle gode sider hvor man kan "låne" lidt billeder, ellers må jeg selv i gang med at lave dem *GG*

Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Honningblomst

Hej pis..
Lyder rigtig flot med rød i køkkenet.
Kender ikke nogle sider, men Bertram har lige lavet et flot stort maleri til mig, sjovt nok i røde farver.
Hvad med at købe karton eller lærred og lade drengene male et billed hver til dig. Du kan jo evt nøjes med at købe de nuancer du ønsker skal pryde din væg.
Der er mange gode og spændende teknikker I kan bruge..bare igang..;)
Knus Eva...liniefag natur og værksted...;)

Anmeld

2. april 2008

Pia.

Eva skriver:

Hej pis..
Lyder rigtig flot med rød i køkkenet.
Kender ikke nogle sider, men Bertram har lige lavet et flot stort maleri til mig, sjovt nok i røde farver.
Hvad med at købe karton eller lærred og lade drengene male et billed hver til dig. Du kan jo evt nøjes med at købe de nuancer du ønsker skal pryde din væg.
Der er mange gode og spændende teknikker I kan bruge..bare igang..;)
Knus Eva...liniefag natur og værksted...;)

Tak for den gode idé - har faktisk det meste liggende, da de har lavet lidt forskellige ting så måske det var en mulighed - den anden var bare så nem ;)

Knus PIA - som ikke er helt tilfreds med din tastefejl *GG*:P

Anmeld

2. april 2008

Honningblomst

:D:D:D:D Ej, for den da...PIA...undskyld..(L)

Anmeld

2. april 2008

Katjaro

PiaR skriver:

En super side hvor man kan printe billeder ud fra ? - her tænker jeg på billeder med flotte farver på eller andre flotte ting... Har 3 af de hvide brede træ-Ikea rammer i mit køkken og har lyst til der skal nye farver i dem... Har lige skiftet "stil" i mit køkken - fik lyst til det hele skulle være rødt (ikke væggen) så de puder jeg har på vores køkkenbænk er blevet skiftet ud med nogen i en flot rød farve og vores voksdug er med store røde blomster... Så nu mangler jeg bare lidt rødt til de hvide væg...

Håber I kender nogle gode sider hvor man kan "låne" lidt billeder, ellers må jeg selv i gang med at lave dem *GG*

Knus fra Pia.

Tror de færreste (professionelle) lægger billeder på nettet i en opløsning der er høj nok til at printe ud i stor størrelse.

Ellers har jeg ikke nogen gode råd til hvordan du kan lave billederne - andet end ved at tage billederne selv - eller betale sig fra det :)

Hilsen Katja

PS: Det var da en fantastisk trykfejl :)

Anmeld

2. april 2008

linemus

Hvor store skal de være?

Knus Line

Anmeld

3. april 2008

Pia.

linemus skriver:

Hvor store skal de være?

Knus Line

Hej Line

Helst så store at jeg kan printe dem ud i 20x30 (A4) - eller lidt mindre gør ikke noget, så kommer der bare hvid ramme omkring selve billedet, det betyder ikke så meget...

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.