Ja, nu bliver jeg nødt til at spørge jer til råds, selvom jeg faktisk er rigtig flov over det, og det er noget der bare er rigtig forstyrrende i min hverdag!
Jeg har født for 5 og 4 år siden, jeg laver knibeøvelser hver dag og har dengang fulgt en bækkenbunds træningsprogram... Men nu, altså 5 år efter min første fødsel så har jeg stadig massive problemer med min bækkenbund.
jeg tisser i bukserne når jeg laver forskellige aktiviteter... Jeg træner meget gymnastik, men når jeg løber,hopper, laver sprællemand m.m så tisser jeg altså ufrivilligt i bukserne, ligeså vel som jeg ikke længere har evnen til at holde mig. Det begrænser mig utrolig meget i min hverdag og jeg prøver at smutte uden om mange ting da jeg er bange for uheld. Jeg er kun 28 år, hvilket nok gør mig endnu mere ked af det, jeg har et fysisk hårdt arbejde og også under udførelse af dette er det er problem...
Så kære mødre, har i nogen gode råd? Hvad har i gjort for at træne bækkenbunden op? Og er der nogen med lignende problemer der har fundet en hel anden løsning?
Anmeld
Citér