Slap bækkenbund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
6 svar
2 synes godt om
11. maj 2015

L-Mortil3

Ja, nu bliver jeg nødt til at spørge jer til råds, selvom jeg faktisk er rigtig flov over det, og det er noget der bare er rigtig forstyrrende i min hverdag! 

Jeg har født for 5 og 4 år siden, jeg laver knibeøvelser hver dag og har dengang fulgt en bækkenbunds træningsprogram... Men nu, altså 5 år efter min første fødsel så har jeg stadig massive problemer med min bækkenbund.

jeg tisser i bukserne når jeg laver forskellige aktiviteter... Jeg træner meget gymnastik, men når jeg løber,hopper, laver sprællemand m.m så tisser jeg altså ufrivilligt i bukserne, ligeså vel som jeg ikke længere har evnen til at holde mig. Det begrænser mig utrolig meget i min hverdag og jeg prøver at smutte uden om mange ting da jeg er bange for uheld. Jeg er kun 28 år, hvilket nok gør mig endnu mere ked af det, jeg har et fysisk hårdt arbejde og også under udførelse af dette er det er problem...

Så kære mødre, har i nogen gode råd? Hvad har i gjort for at træne bækkenbunden op? Og er der nogen med lignende problemer der har fundet en hel anden løsning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

MarianneRubi

Bækkenbunds kugler 

http://www.sexica.dk/index.php/loverspremium-o-balls-set-pink.html

Og de her kan hvertfald anbefales 

Anmeld Citér

11. maj 2015

snuskesmor

Hvis du bor tæt på København kan du måske få hjælp hos Birthe Bonde, en fysioterapeut på Østerbro med speciale i bækkenbund?

Anmeld Citér

11. maj 2015

stine_1975

Kære mor

Du er ikke alene her. Jeg faldt over denne her side for 6 måneder siden og den har reddet mit liv. www.knib.dk

De har masser artikler, men ikke mindst et træningsprogram lavet af et firma og en sexolog. Det virkede for mig.

Det skal dog siges at jeg har snydt lidt fordi jeg synes det gik for langsomt så jeg har købt mig til hjælp. Du kan læse om det på knib.dk også, men købe det her http://www.lovejoy.dk/itouch-baekkenbundstraening-nyhed-p19875

Den virker altså og du slipper for måske som jeg at din træning faktisk har trænet de forkerte muskler.

Omvendt hvis det ikke virker så prøv lige lægen eller måske inkontinensforeningen. De er super søde.

Kh. Tina

Anmeld Citér

11. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes du skal gå til lægen og få en henvisning til en der kan hjælpe dig. 

Sådan skal du da ikke gå og have det så tidligt i livet!

Anmeld Citér

11. maj 2015

L-Mortil3

Tak for svar allesammen, vil prøve at tjekke hjemmesiden ud, og ja, lægen kan muligvis blive nødvendigt da det efterhånden er noget invaliderende ..

Anmeld Citér

11. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111
L-Mortil2 skriver:

Tak for svar allesammen, vil prøve at tjekke hjemmesiden ud, og ja, lægen kan muligvis blive nødvendigt da det efterhånden er noget invaliderende ..

Vil anbefale dig at få til lægen og blive henvist til sygehuset de har en afdeling til netop dit problem de scanner din blære når du lige har tisset for at se om du kan tømme din blære helt så kommer du ind til en fys som hjælper dig med knibeøvelser og de har osse nogle andre teknikker der nok vil kunne hjælpe dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.