vågen om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. maj 2015

Bissen

jeg har lige brug for at høre om andre har erfaring med dette. 

Min datter er 8 1/2 måned og trives rigtig fint. Hun har siden hun var 2 mdr sovet igennem og generelt altid sovet godt om natten. 

her for en uge siden begyndte hun at vågne omkring kl 00.30 (plejer at sove tungt indtil kl 3-4 hvor hun får flaske). Hun er ikke ked af det, men snakker, snakker og fester med bamsen. Hun sover på eget værelse, så jeg lader hende egentligt bare ligge når hun ikke er ked, men prøver da lige at tilbyde en sut og se om hun vil sove. 

i nat pludrede hun stadig da klokken var 01.30, hvor jeg valgte at tilbyde flaske, som hun tog, men faldte ikke i søvn. Da jeg lagde hende og hun fik sutten et par gange, så var der endelig ro og hun sov fint indtil 05.45. 

jeg forstår ikke helt hvorfor det er, at hun vågner på sådan et tidspunkt og leger? hun virker ikke sulten og skælder ikke ud.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

jenny4

Hvor meget sover hun i løbet af dagen?

Det kan sagtens være et udviklingspring hvor hun bearbejder et eller andet som så får hende til at vågne.

Anmeld Citér

11. maj 2015

Bissen

jenny4 skriver:

Hvor meget sover hun i løbet af dagen?

Det kan sagtens være et udviklingspring hvor hun bearbejder et eller andet som så får hende til at vågne.

Tak for svar. E

Hun sover formiddagslur 1/2-1 time og middagslur 1 1/2-2 timer. Og bliver så puttet kl 19. Så synes jo  ikke hun sover for meget i løbet af dagen.

Ja det kan være det er et udviklingsspring.  Håber i hvert fald det går over snart 

Anmeld Citér

11. maj 2015

jenny4

Mettebids skriver:

Tak for svar. E

Hun sover formiddagslur 1/2-1 time og middagslur 1 1/2-2 timer. Og bliver så puttet kl 19. Så synes jo  ikke hun sover for meget i løbet af dagen.

Ja det kan være det er et udviklingsspring.  Håber i hvert fald det går over snart 

Nej det lyder ikke voldsomt med søvn om dagen. Prøv at se tiden an - når man står i det fylder det helt vildt og bagefter så finder man ud af at det faktisk kun varede kort tid..

Anmeld Citér

11. maj 2015

Bissen

jenny4 skriver:

Nej det lyder ikke voldsomt med søvn om dagen. Prøv at se tiden an - når man står i det fylder det helt vildt og bagefter så finder man ud af at det faktisk kun varede kort tid..

Det vil jeg gøre. 

Tak for det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.