Snart kun 2 1/2 måned til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
13 svar
24 synes godt om
10. maj 2015

grinny

Uhh tiden flyver jo afsted 

Vi skal snart være mand og kone... Hvor er det vildt 

Jeg glæder mig så meget til at give ham mit JA!! Både fordi han er min soulmate og jeg elsker ham ubeskriveligt, men også fordi vi sammen skal vise verden, familien og vennerne at intet skal slå os ud 

Og alle de dejlig forberedelser. Har lyst til at vise jer det hele, haha  men så bliver det altså en meget lang tråd 

Nå intet vigtigt, bare happy indlæg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

God-mor

grinny skriver:

Uhh tiden flyver jo afsted 

Vi skal snart være mand og kone... Hvor er det vildt 

Jeg glæder mig så meget til at give ham mit JA!! Både fordi han er min soulmate og jeg elsker ham ubeskriveligt, men også fordi vi sammen skal vise verden, familien og vennerne at intet skal slå os ud 

Og alle de dejlig forberedelser. Har lyst til at vise jer det hele, haha  men så bliver det altså en meget lang tråd 

Nå intet vigtigt, bare happy indlæg 

Stort tillykke med det nærtstående bryllup  Ønsker jer en dejlig dag

Anmeld Citér

10. maj 2015

grinny

God-mor skriver:

Stort tillykke med det nærtstående bryllup  Ønsker jer en dejlig dag

Tusind tusind tak 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Dejligt opdatering, især fordi jeg faktisk lige tænkte på dig i dag, om hvordan det nu gik med alle forberedelserne til bryllup, og at der jo kun er lidt over 2 mdr til  Men så fik jeg jo svar, sådan helt uden at spørge  Uhh det bliver spændene, og jeg glæder mig som et lille barn til at se DIG i kjolen, er sikker på at du får tårene frem i alles øjne, min mand tudede som en lille dreng da jeg gik op af kirkegulvet 

Anmeld Citér

10. maj 2015

grinny

Inger skriver:

Dejligt opdatering, især fordi jeg faktisk lige tænkte på dig i dag, om hvordan det nu gik med alle forberedelserne til bryllup, og at der jo kun er lidt over 2 mdr til  Men så fik jeg jo svar, sådan helt uden at spørge  Uhh det bliver spændene, og jeg glæder mig som et lille barn til at se DIG i kjolen, er sikker på at du får tårene frem i alles øjne, min mand tudede som en lille dreng da jeg gik op af kirkegulvet 

Haha, jeg kan læse dine tanker  

Jamen det går super godt med planlægningen, men jeg har så mange ideer og ønsker så jeg er hele tiden igang med noget nyt og en masse bolde i luften  Johnni har jeg vidst tabt for længst i farver, stof og papir 

Men tøj til begge, mad, kørsel, kirke og pynt er på plads  - det er vel det vigtigste? Haha 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ja du er sku meget god til at læse tanker, jeg blev helt bange da jeg så dit indlæg men lidt sjovt alligevel 

Ja manden er som regel helt tabt, men så længe hans tøj er i orden, han ved hvor kirken er, og hvad tid han skal være der, så er alt i orden så styre du bare resten med hård hånd 

men jeg er sikker på at du har styr på alle detaljer og jeres dag bliver som i vil have den 

Anmeld Citér

10. maj 2015

grinny

Inger skriver:

Ja du er sku meget god til at læse tanker, jeg blev helt bange da jeg så dit indlæg men lidt sjovt alligevel 

Ja manden er som regel helt tabt, men så længe hans tøj er i orden, han ved hvor kirken er, og hvad tid han skal være der, så er alt i orden så styre du bare resten med hård hånd 

men jeg er sikker på at du har styr på alle detaljer og jeres dag bliver som i vil have den 

Haha, kan godt forstå du bliver lidt bange  

Han har faktisk været rigtig god med hele vejen (han har bestemt feststed og stort set hele menuen) men når det kommer til de små detaljer og pynt så er han altså ikke med 

Jeg har bestilt en limo der skal hente ham, hans far og min bror og køre dem til kirken. Han tror han skal gå eller cykle  

Arhmen altså, det bliver så godt det hele 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Lrm

Tillykke med det snart kommende bryllup.. Hvordan ser projekt baby status ud pt. Længe siden jeg har støt på et indlæg fra dig her inde. Måske jeg bare har overset dem!! 

Anmeld Citér

11. maj 2015

grinny

Lrm skriver:

Tillykke med det snart kommende bryllup.. Hvordan ser projekt baby status ud pt. Længe siden jeg har støt på et indlæg fra dig her inde. Måske jeg bare har overset dem!! 

Tusind tak 

Janen vi afsluttede på Trianglen i januar og venter nu på at vi skal starte på Riget den 26/6. Vi har brugt pausen til bare at være os og slet ikke tænke så meget på projekt baby.

Nu er vi dog klar til at starte igen 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Lrm

grinny skriver:

Tusind tak 

Janen vi afsluttede på Trianglen i januar og venter nu på at vi skal starte på Riget den 26/6. Vi har brugt pausen til bare at være os og slet ikke tænke så meget på projekt baby.

Nu er vi dog klar til at starte igen 

Jamen tror også der er meget sundt, at tænke på noget anden en alt det baby hele tiden. Men håber da i får en god start på riget så!! Krydser fingre for jer!!! 

Vi glæder os til at se bryllups billeder her inde ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.