Barbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg er så opgivende når det gælder barbering. Hvis jeg skal have pæne glatte ben, under armene og forneden så skal jeg bare barber hver dag og det gør jeg ikke kan sagtens rende rundt nogle dage og ligne en abe for min hud er sart i forvejen og bliver ødelagt hvis jeg barber for meget. Bruger Venus skraber og har prøvet flere forskellige hoveder og skum. Men kan ikke tåle skum så nu gør jeg det enten med oile eller parfume fri balsam. Jeg bruger en god fed creme bagefter. Har prøvet voks hvor jeg selv gør det, men det gør ondt og kan ikke få det til at virke, har prøvet sådan en elektrisk en der hiver hårene ud, men det niver for meget og lady shaver (de 3 ting er kun afprøvet på benene) 

Er der andre end mig der har meget hår på kroppen som vokser hurtig.

Hvordan fjerner i hår? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Hvornårerdetos

Jeg vokser mig kun, alle steder. Som kosmetolog synes jeg klart det er den bedste og mest skånsomme måde  

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg vokser mig kun, alle steder. Som kosmetolog synes jeg klart det er den bedste og mest skånsomme måde  

Okay det fungere desværre ikke for mig :-) 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Hvornårerdetos

Anonym skriver:

Okay det fungere desværre ikke for mig :-) 

Har du prøvet at få det lavet hos en god professionel? Har aldrig kendt til nogle hvor det ikke har fungeret for dem. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg er så opgivende når det gælder barbering. Hvis jeg skal have pæne glatte ben, under armene og forneden så skal jeg bare barber hver dag og det gør jeg ikke kan sagtens rende rundt nogle dage og ligne en abe for min hud er sart i forvejen og bliver ødelagt hvis jeg barber for meget. Bruger Venus skraber og har prøvet flere forskellige hoveder og skum. Men kan ikke tåle skum så nu gør jeg det enten med oile eller parfume fri balsam. Jeg bruger en god fed creme bagefter. Har prøvet voks hvor jeg selv gør det, men det gør ondt og kan ikke få det til at virke, har prøvet sådan en elektrisk en der hiver hårene ud, men det niver for meget og lady shaver (de 3 ting er kun afprøvet på benene) 

Er der andre end mig der har meget hår på kroppen som vokser hurtig.

Hvordan fjerner i hår? 

Sugar Wax ved en prof? Grænseoverskridende ja, men så er du hårfri 3-4 uger, og jo flere gange du gør det, jo længere tid er du hårfri  

Hvis det er veet voks du har brugt, så kan jeg ærlig talt godt forstå det ikke fungerede for dig  

Anmeld Citér

10. maj 2015

MorTilN

Jeg har også okay sart hud men bruger bare de billige blå engangsskrabere under bruseren uden skum, balsam eller ligne og det fungere fint

Anmeld Citér

10. maj 2015

Anonym trådstarter

Har både prøvet veet og hjemmelavet voks, men som sagt gør det for ondt. Engangs skraber fungere ikke dem skærer jeg mig på. Det ikke så meget min sarte hud der er træls, det mere hårvæksten der er træls.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Få vokset hos en professionel
Det er langt mere effektivt og mindre smertefyldt end når man selv gør det derhjemme. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Hvornårerdetos

Hvis du er fra Kbh området vil jeg meget gerne vokse dig på min klinik. Du kan bare skrive hvis du vil prøve professionel voks

Anmeld Citér

11. maj 2015

Anonym trådstarter

Kunne godt være jeg skulle prøve voks hos en professionel. Jeg bor desværre langt fra kbh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.