Drøn frusteret over min krop... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2015

charthys

Jeg ville høre om der er nogen, der har nogen kloge tanker elelr erfaringer, de vil dele.

Jeg er nu på dag 51 i cyklus, og nej, vi forsøger (desværre ;-) ... ) ikke at lave en baby. Vi bruger kondom eller pessar, som jo ikke er 100 % sikkert, men altså, dog en nogenlunde form for prævention. Der har været et enkelt sprunget kondom, så der er egentligt ingen garanti for noget.

Jeg donererede æg i december, og siden da har min cyklus været totalt rodet, 40-43-45 dage mod det normale for mig, 32 dage. Og det er så frustrerende.

Jeg har mens smerter nu, og har haft det de sidste 4-5 dage, ikke så slemme som normalt og de kommer og går. Ikke specielt ømme bryster, ingen kvalme eller noget, så tror ikke jeg er gravid, og tester også negativt, så tænker ikke det er forklaringen.

Jeg plejer at være regelmæssig, alt så normalt ud ved de mange scanninger i forbindelse med ægdonationen, og bortset fra at jeg er for tung, bmi på ca 33, kan jeg ikke komme i tanke om noget der skulle kunne påvirke min cyklus.

Jeg er ikke stresset, skruk, deprimeret eller noget andet på det mentale plan.

Kan I komme i tanke om noget, der kan være årsagen, jeg ikke har tænkt på??

Jeg læser til sygeplejerske og burde vide en del om kroppen med mere.

Og gider ikke til lægen igen, var det i januar pga. den forstyrrede cyklus. Der mente han bare det var et resultat af hormonerne i ægdonationen, men helt ærligt nu, 5-6 mnd efter?!?

Jeg får grå hår af det her. Jeg vil snart gerne i gange med projekt baby, og jeg plejer at have styr på min krop, men det her har jeg ikke en forklaring på...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg har ikke noget svar til dig, men vil blot sige, at jeg synes, det er flot af dig, at du har doneret æg. Jeg ville ikke selv kunne, og jeg har stor respekt for dem, der kan gøre det!

Anmeld Citér

10. maj 2015

charthys

slet ingen der har prøvet noget lignende eller har noget klogt at sige?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.