samlekort, vil nogle hjælpe min søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
766 visninger
7 svar
2 synes godt om
9. maj 2015

Anonym trådstarter

Kort fortalt, min søn på fem år har en lille smule af de der dyrekort, plus bogen. 

Hans mormor har så samlet og fyldt hele hendes bog, som min søn og vi forældre faktisk troede skulle være til vores søn, hendes barnebarn. 

Men nej, vores søn må ikke få den bog, for det er hendes 

Vores søn er selvfølgelig blevet ked af det, fordi han faktisk har haft hjulpet hende med nogle korte. 

Men nu står han ked af det og faktisk mangler enormt mange kort for at fylde hans bog op, det Gør sgu ondt i mit hjerte, at se ham blive SÅ ked af det. 

Jeg ved godt at det er SAMLE kort, og at man skal lærer børn at de må bytte sig til dem de mangler osv. 

Men da min søn har Været for gavmild og givet hans mormor en del af hans kort osv, har vi ingen at bytte med

Men hvis der sider nogle derude, som har lidt kort de kan undværer og som min søn og be om, så ville han blive lykkelig

Jeg er kun anonym så dette her ikke kan Googles. 

Knus fra os, og Fortsat god weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

SandraXOXO

Hvorfor den chokerede smiley? Mormødre må vel gerne samle på noget uden at forære det til deres børnebørn. 

Anmeld

9. maj 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvorfor den chokerede smiley? Mormødre må vel gerne samle på noget uden at forære det til deres børnebørn. 

Jeg har bare ikke fået skrevet det hele med. 

Fordi at mormoren fortalte vores søn, at hvis hun fik en masse af hans kort, så kunne han være meget heldig at få en fyldt bog tilbage. 

Så derfor regnede vi egentlig med at hun mente det.

Anmeld

9. maj 2015

Janni.

hvis du er villig til at betale porto, så skal jeg gerne sende hvad vi har i overskud. Kan du skrive hvilke kort han mangler? evt bare i privat besked? 

Anmeld

9. maj 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Kort fortalt, min søn på fem år har en lille smule af de der dyrekort, plus bogen. 

Hans mormor har så samlet og fyldt hele hendes bog, som min søn og vi forældre faktisk troede skulle være til vores søn, hendes barnebarn. 

Vores søn er selvfølgelig blevet ked af det, fordi han faktisk har haft hjulpet hende med nogle korte. 

Men nu står han ked af det og faktisk mangler enormt mange kort for at fylde hans bog op, det Gør sgu ondt i mit hjerte, at se ham blive SÅ ked af det. 

Jeg ved godt at det er SAMLE kort, og at man skal lærer børn at de må bytte sig til dem de mangler osv. 

Men da min søn har Været for gavmild og givet hans mormor en del af hans kort osv, har vi ingen at bytte med

Men hvis der sider nogle derude, som har lidt kort de kan undværer og som min søn og be om, så ville han blive lykkelig

hvis du vil betale porto. Har jeg næsten en af hver. Dog ikke ekstra af de speciale kort.

Anmeld

9. maj 2015

Homer

Anonym skriver:

Det indlæg lugter langt væk som en joke og jeg tror simpelthen ikke på, at det er rigtigt.

Skulle en mormor virkelig købe et samlehæfte og bruge en masse penge og få samlet et hæfte med alle kortene, som der kun er få, der når at samle.

Den historie er fabrikeret for at puste til den igangværende debat om

kortene.

Anmeld

9. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nårh hvor trist. 

Vi samler ikke(min datter er 10 mdr)

men har nr: 

25. 37. 38. 43. 79. 93. 95. 96. 101. 102. 108. 124. 125. 131. 132. 

Dem må du meget gerne få, hvis du selv betaler Porto 

Anmeld

9. maj 2015

Carina:-)

Send din adr i en pb så sender jeg dem vi har i overskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.