Hvordan får jer ham til at sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2015

MorTilEn2013Dreng

jeg har virkelig mega problem med at få min søn til at sove igennem, han lægger sig fint til at sove men vågner igen mellem en halv til to timer efter igen og vil bare ikke sove igen. Det er ligemeget med hvad jeg har prøvet puttet senere puttet før, virkelig kæmpet flere timer. Og det lykkedes bare først omkring kl 23 og nogle gange helt til kl 00.30 jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre når aldrig og få slappet af eller lavet lektier. Når kun lige lidt praktisk ting også er han oppe igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
MiichellaMalou skriver:

jeg har virkelig mega problem med at få min søn til at sove igennem, han lægger sig fint til at sove men vågner igen mellem en halv til to timer efter igen og vil bare ikke sove igen. Det er ligemeget med hvad jeg har prøvet puttet senere puttet før, virkelig kæmpet flere timer. Og det lykkedes bare først omkring kl 23 og nogle gange helt til kl 00.30 jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre når aldrig og få slappet af eller lavet lektier. Når kun lige lidt praktisk ting også er han oppe igen 

Er han mæt nok - altså tanket op madmæsdogt i løbet af dagen og ikke bare til aften, har i putteritualer så han ved det er sovetid, hvad gør du når han vågner- tænder lys og snakker til ham? Har han altid sovet dårligt eller er det lige begyndt ?

Anmeld Citér

8. maj 2015

MorTilEn2013Dreng

Mulllesmor skriver:

Er han mæt nok - altså tanket op madmæsdogt i løbet af dagen og ikke bare til aften, har i putteritualer så han ved det er sovetid, hvad gør du når han vågner- tænder lys og snakker til ham? Har han altid sovet dårligt eller er det lige begyndt ?

Han er mæt nok, han har egentlig altid sovet dårligt. Når han vågner går han indtil mig . Og jeg ligger ham i seng igen uden at tænde lys, idag kunne jeg slet ikke få ham til at sove han er først faldet i søvn her kvart over 22. Han er 19 mdr 

Anmeld Citér

9. maj 2015

gokkelok

MiichellaMalou skriver:

Han er mæt nok, han har egentlig altid sovet dårligt. Når han vågner går han indtil mig . Og jeg ligger ham i seng igen uden at tænde lys, idag kunne jeg slet ikke få ham til at sove han er først faldet i søvn her kvart over 22. Han er 19 mdr 

Sover han i juniorseng?

Anmeld Citér

9. maj 2015

MorTilEn2013Dreng

gokkelok skriver:

Sover han i juniorseng?

Har først lige købt en nu her. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Har først lige købt en nu her. 

Nu undre jeg mig bare, men hvorfor er han i junior seng allerede? 

Anmeld Citér

9. maj 2015

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Nu undre jeg mig bare, men hvorfor er han i junior seng allerede? 

Han kunne komme op af sin trammeseng . 

Anmeld Citér

9. maj 2015

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Var det også sådan da han var i tremmesengen? jeg ville have beholdt tremmesengen og lagt en madres under, da jeg synes han er for lille  til at komme ud af den.. 

Får han noget at spise lige før han kommer i seng? 

Når han vågner (hvis han ikke skriger  selvfølgelig)  skal du bare føre ham ind i seng igen, uden at snakke med ham.  

Anmeld Citér

9. maj 2015

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Var det også sådan da han var i tremmesengen? jeg ville have beholdt tremmesengen og lagt en madres under, da jeg synes han er for lille  til at komme ud af den.. 

Får han noget at spise lige før han kommer i seng? 

Når han vågner (hvis han ikke skriger  selvfølgelig)  skal du bare føre ham ind i seng igen, uden at snakke med ham.  

Han er halvandet år, ja var lige sådan i tremmesengen, har også prøvet og tage siden af. Men så er den ikke særlig stabil og derfor valgte jeg og købe en anden seng til ham 

Anmeld Citér

9. maj 2015

gokkelok

Det er ofte at de ikke er trygge i en juniorseng allerede. Faktisk vil børn rigtig gerne sove i den indtil 3 år (selvfølgelig forskelligt fra barn til barn- men cirka). 

Min datter har lige fået tremmeseng, hun er 2,5. I starten gik hun ud konstant, men så kom jeg sengerand rundt om, og det hjalp helt vildt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.