Først Moderkagebiopsi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2015

MortilAlmaogNohr

Jeg vil høre om andre har fået fortaget en moderkagebiopsi?. Jeg har fået og resultatet var heldigvis at intet var unormalt. Grunden til det var et dårligt nf resultat pga. Min blodprøve.

Jeg har dog ik fået forklaret hvad grunden til den dårlige blodprøve så kan være, og om der er større risoko for at noget er galt til MD.

Nogen der har stået i samme situation, og hvordan gik MD scanningen for jer?.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Manna

i min første graviditet fik vi også et dårligt tal til nf.

det var også blodprøven der trak ned.

jeg mener der er to værdier og jeg husker ikke længere forskel. Så vidt jeg dog husker kunne det ene skyldes dårlig blodforsyning til moderkagen/livmoderen. Det blev tjekket til md scanning.

Alt var normalt hos os . Krydser fingre for jer

Anmeld Citér

8. maj 2015

FruK

Jeg fik 1:93 til NF og fik lavet moderkagebiopsi. Alt var helt normalt. Jeg har ikke hørt, at der skulle være større risiko for, at der var noget galt til NF.

Anmeld Citér

8. maj 2015

Klumpe-dumpe

MortilAlma skriver:

Jeg vil høre om andre har fået fortaget en moderkagebiopsi?. Jeg har fået og resultatet var heldigvis at intet var unormalt. Grunden til det var et dårligt nf resultat pga. Min blodprøve.

Jeg har dog ik fået forklaret hvad grunden til den dårlige blodprøve så kan være, og om der er større risoko for at noget er galt til MD.

Nogen der har stået i samme situation, og hvordan gik MD scanningen for jer?.

Jeg fik også dårligt nf tal, normal moderkagebiopsi, - normalt MD, men derefter opdagede de ved et tilfælde at min datter var væksthæmmet. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

MortilAlmaogNohr

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg fik også dårligt nf tal, normal moderkagebiopsi, - normalt MD, men derefter opdagede de ved et tilfælde at min datter var væksthæmmet. 

Klumpe dumpe hvordan fandt de ud af det og hvilken betydning har det?.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Klumpe-dumpe

MortilAlma skriver:

Klumpe dumpe hvordan fandt de ud af det og hvilken betydning har det?.

De fandt ud ad det til en ekstra scanning, da de fik mistanke om jeg haver leverbetinget kløet. Af betydning har det været at min datter blev født for tidligt i 34+6 med en vægt på 1395g og 38 cm og har nogle senfølger i dag 6 år efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.