D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Okay så sagen er den at min bedstemor lige har forkælet alle sine børnebørn med 25.000 kr hver.
- Mine står på min mors konto, for at det ikke skal gå ud over min kontanthjælp (indtil jeg finder job eller starter på udd. til august).
Men jeg er faktisk rigtig meget i tvivl om hvordan jeg skal bruge dem.
Jeg har nemlig et kreditlån på 25.000 kr, men som jeg har en meget overskuelig plan til at få ud af verdenen. Mindst 6000 kr betaler jeg af når jeg får indskud tilbage fra den gamle lejlighed og til oktober får jeg min børneopsparing på 45.000 kr hvor resten så bliver banket af. Så egentlig har jeg ikke lyst til at bruge min gave på det lån, selvom det da så ville være ude af verdenen.
Jeg har også nogle lidt store ting jeg rigtig gerne vil købe inden skolestart. F.eks. en lille computer til 3000 kr, til skolebrug fordi den er noget lettere at have med at gøre. Cykel tasker så jeg kan købe lidt stort ind selvom jeg har min datter med på cykel. - 1000 kr.
Og en ny, dyr, god klapvogn med vendbart styr, god stor kalche bl.a. - 5000 kr +-.
Jeg mangler desuden også nogle møbler i min nye lejlighed som jeg egentlig godt ville kunne leve uden indtil jeg får børnecheck og børneopsparing og kan købe sådan lidt hen ad vejen.
Men hvad ville DU gøre hvis du stod i min situation?
Anmeld
Citér