lys?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. april 2008

bette

hvornår kan de små klare lidt sollys.. på den måde forstået af mikkel bliver kanon sur hvis der er bare lidt lyst udenfor . og han ikke lige sidder i skygge..

???
kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

ivfmarie

Hmmm altså... det kan de da godt nu. Men ved direkte solskin skal deres hud beskyttet - ligesom vores. Solens skadelige stråler er ikke så aggressive endnu - men det er selvfølgelig godt at være opmærksom på det.
Faktisk skal der jo sollys til for at danne d-vitamin, så hvis du (ligesom jeg) har en skidt tendens til at glemme de forpulede dråber, så rul en tur i forårssolen i stedet for (C)

Marie - der ææælsker forårssolen

Anmeld

2. april 2008

bette

ivfmarie skriver:

Hmmm altså... det kan de da godt nu. Men ved direkte solskin skal deres hud beskyttet - ligesom vores. Solens skadelige stråler er ikke så aggressive endnu - men det er selvfølgelig godt at være opmærksom på det.
Faktisk skal der jo sollys til for at danne d-vitamin, så hvis du (ligesom jeg) har en skidt tendens til at glemme de forpulede dråber, så rul en tur i forårssolen i stedet for (C)

Marie - der ææælsker forårssolen

mikkel gider bare ikke sollys.. han bliver skide sur over det.. (?) forstår det ik.... for både mig og hans far elsker da solen..

men håber han snart vender sig til det.. så jeg ikke skal lave total skygge til ham hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.