At blive rørt på maven hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
4 synes godt om
6. maj 2015

S*DD

Ja jeg er godt træt af at folk synes det er ok at ae mig på maven efter jeg er gravid.  jeg hader det! 

Og det er som om  når jeg prøver at sige fra er det ikke nok... Suk.. Hvad er det der gør at folk gør det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Carina:-)

S*DD skriver:

Ja jeg er godt træt af at folk synes det er ok at ae mig på maven efter jeg er gravid.  jeg hader det! 

Og det er som om  når jeg prøver at sige fra er det ikke nok... Suk.. Hvad er det der gør at folk gør det? 

Klask dem over fingrene,det virker 

Seriøst så forstår jeg heller ikke hvorfor der er nogen ( mange) der mener at en gravid kvindes mave er alles eje.

Ingen ville vel gå hen og ae en ikke gravid kvinde på maven ? Synes det er rent udsagt pisse irriterende,og jeg vil ikke have det! Heldigvis så ligner jeg en ond flodhest når jeg er gravid ,så de fleste tør slet ikke røre mig overhovedet Og ham der gjorde ( udovermin mand) han lærte på den hårde måde at min mave er MIN mave :) 

Anmeld Citér

6. maj 2015

S*DD

Carina:-) skriver:

Klask dem over fingrene,det virker 

Seriøst så forstår jeg heller ikke hvorfor der er nogen ( mange) der mener at en gravid kvindes mave er alles eje.

Ingen ville vel gå hen og ae en ikke gravid kvinde på maven ? Synes det er rent udsagt pisse irriterende,og jeg vil ikke have det! Heldigvis så ligner jeg en ond flodhest når jeg er gravid ,så de fleste tør slet ikke røre mig overhovedet Og ham der gjorde ( udovermin mand) han lærte på den hårde måde at min mave er MIN mave :) 

Haha det kunne være jeg skulle skrue bissen mere på! Men mange af dem der gør det, ved at jeg i forvejen er lidt speciel i forhold til fysisk kontakt. Jeg hader at kramme andre end min kæreste! Osv. 

Så jeg forstår ikke hvorfor at de så kan finde på det her! Suk.... 

Anmeld Citér

6. maj 2015

monedk

S*DD skriver:

Det er ligesom om når man har mave så er det alle mands eje! det er så irriterende! Jeg sagde det da jeg var gravid med min søn og det syntes folk jo var helt okay, så efter spurgte de eller ventede til jeg sagde at de måtte fordi han sparkede

Anmeld Citér

6. maj 2015

namaha

Nu ser jeg heldigvis ikke min svigermor så tit, men jeg får spat af det, brokker mig til min mand, men han vil jo ikke sige noget for ellers risikere han at ødelægge forholdet mellem dem, der skal ikke så meget til i den familie.

men jeg endte med at sige fra på en dum måde, jeg har en temperament som siger spar 5 og den dag var jeg i forvejen irriteret på hende, så endte med at flejne ud på hende. Jeg vil sige at selvom jeg måsk kunne have sagt det på en søder måde, så skulle hun have hørt efter før da jeg sagde det, men når det er sagt, så har det fandme hjulet  hun har ikke gramset på min mave siden, hvilket jeg synts er lækkert 

min far kan godt finde på at lægge hånden på min mave, men det er min far og han må gerne det sammen må min mand, det er nu ham og mig der har førsteret til baby maven.

oplevede i sidste weekend min veninde spurgte om hun måtte mærke, det var rart at hun spurgte, for det kan stadig være svært at mærke sparkene, og det er ikke altid baby er aktiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.