gætteleg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

Kom så! Nu skal der gættes køn... Har været til scanning i dag og vores bebser var rigtig dygtig til at ligge og vise sig frem
Jeg er 16+0 i dag og bebser er den perfekte størrelse - lidt større end gennemsnittet Jeg har taget ét kilo på og er nu på 55 igen
Her kommer lige 2 mavebilleder fra her til aften og lidt (ikke afslørende) billeder af bebser!

Knus Caroline

Et gæt inden jeg læser svarene igennem!

Gætter på en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

trommehvirvel....

It's a girl!! (selvfølgelig kan det være en dreng,men så skal han gemme sig VIRKELIG godt!!)

Taaaadaaa!

Stort tillykke med den lille prinsesse!

Anmeld

12. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Så fik du endelig din lyst styret med kønnet Fantastisk med en lille prinsesse. Nu må der købes lyserødtHvad siger Daniel? Stort tillykkke herfra...

Knus Linda 35+6

Daniel er glad og stolt - tror måske der kommer til at være lidt konkurrence mellem ham og hans bror om hvem der har den dejligste, sødeste, smukkeste, lækreste, fantastiske lille pige!! Men vi har jo vundet på forhånd, selvom deres prinsesse allerede er 2 måneder gammel

Har stort set ikke sovet i nat.. har bare ligget og smilet! og i dag skal jeg ud og kigge på en HEL masse lyserøde ting!

Anmeld

12. september 2009

Moderator

Tusind tak til Jer allesammen!!

Anmeld

12. september 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

Daniel er glad og stolt - tror måske der kommer til at være lidt konkurrence mellem ham og hans bror om hvem der har den dejligste, sødeste, smukkeste, lækreste, fantastiske lille pige!! Men vi har jo vundet på forhånd, selvom deres prinsesse allerede er 2 måneder gammel

Har stort set ikke sovet i nat.. har bare ligget og smilet! og i dag skal jeg ud og kigge på en HEL masse lyserøde ting!

Hvor dejligt at han ikke et til at skyde igennem Rigtig god lyserød shoppingtur...

Knus Linda, som har præcis 4 uger tilbage idag

Anmeld

12. september 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Hvor dejligt at han ikke et til at skyde igennem Rigtig god lyserød shoppingtur...

Knus Linda, som har præcis 4 uger tilbage idag

tak søde!
4 uger...uha, der er ikke længe til.. selvom det jo ikke bliver på dagen er det aftalen at du skal føde inden eller efter?
knus

Anmeld

12. september 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

tak søde!
4 uger...uha, der er ikke længe til.. selvom det jo ikke bliver på dagen er det aftalen at du skal føde inden eller efter?
knus

Helst inden da, men jeg har sådan en mærkelig fornemmelse der siger, at jeg går præcis 10 dage over tiden, så det bliver den 20. oktober. Mystisk mystisk Bliver spændende at se om det holder stik. Venter svar fra faderen om han vil deltage i fødslen

Anmeld

12. september 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Helst inden da, men jeg har sådan en mærkelig fornemmelse der siger, at jeg går præcis 10 dage over tiden, så det bliver den 20. oktober. Mystisk mystisk Bliver spændende at se om det holder stik. Venter svar fra faderen om han vil deltage i fødslen

troede slet ikke han var på banen!? men synes da det er dejligt hvis han beslutter sig for at være lidt mand og være med, og støtte dig!!

Anmeld

12. september 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

troede slet ikke han var på banen!? men synes da det er dejligt hvis han beslutter sig for at være lidt mand og være med, og støtte dig!!

Han er også meget lidt på banen, men jeg synes han selv skulle have muligheden for at træffe valget om han ville deltage i fødslen eller ej, så det ikke var mig det tog valget for ham... Sååååå

Anmeld

12. september 2009

Smukkert

Tillykke med prinsessen søde !
Hvor bliver det bare spændende..
Så skal du bare igang med at shoppe lyserødt .

Jeg troede faktisk 16+0 var for tidligt at se det, troede man skulle være 17+0.
Lad os da håbe hun ikke pludselig får en tisseleif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.