Det er rigtig lang tid siden, jeg har været herinde.. Nu synes jeg, at det var på tide lige at kigge ind.
Som I jo nok ved, har jeg en datter som er hjerneskadet, opstået under graviditeten, som påvirker motorikken og sproget, ekstrem hypermobil og lider af hypotoni.. Samt at hun blev visiteret til en special børnehave i Januar i år..
Da hun startede i børnehave i januar, havde hun ikke ret meget sprog, men nok til at kommunikere og sige fra...
Nu et par måneder senere, skal jeg love for, at hun rykker sprogligt lige nu.. Mange flere sætninger er kommet, hun gentager stort set alt, hvad hun høre, både fra os, pædagoger, andre børn og på tv, om det er på dansk eller engelsk, er hun ligeglad med, hun gentager uanset hvad - Det er så fedt for hende, hun er stolt og glad hver gang.. 
Motorikken, bliver også bedre ligeså stille, balancen bliver bedre, dog kan hun være lidt ustabil når hun går, hun kæmper videre.. Hun begyndte at løbe for ca 4-5 mdr siden, hun er bare glad og tilfreds når der sker nye ting med hende.. 
Hun kan indimellem have nætter stadig som er søvnløse, de kommer pludseligt, hverken os eller hende er forberedt på det, vi tager det som det kommer...
Udover det, så går hun til behandling 2 gange ugentligt i børnehaven og til behandling hver fredag... Så hun får alt den hjælp hun kan få.. 
Så alt i alt, går det stille og roligt her, hun er som altid, en glad pige fra hun står op til hun lander i sengen, der kan være nogen tidspunkter, hvor hun ikke er i godt humør... Hun har sine meninger, det er fedt hun også kan udtrykke dem...
En fantastisk pige, så virkelig er en fighter 
Vil bare give en lille Update til de interessede