Farvelgave til pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2015

female

Min datter starter snart i børnehave og skal i den forbindelse sige farvel til hendes tre fantastiske pædagoger i vuggestuen.Vi vil i den forbindelse gerne give en lille farvelgave. Jeg har tænkt på at købe en kurv med chokolade og andet lækkert, som de kan hygge sig med i deres pauserum. 

Købte I noget til pædagogerne og i så fald hvad?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi stoppede i dagpleje der købte jeg en stor ude sammenplantning. Da hun elskede blomster. 

Tænkte når det er en gruppe så the kaffe kakao i ét lækkert mærke evt. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

A. Nonymsen

female skriver:

Min datter starter snart i børnehave og skal i den forbindelse sige farvel til hendes tre fantastiske pædagoger i vuggestuen.Vi vil i den forbindelse gerne give en lille farvelgave. Jeg har tænkt på at købe en kurv med chokolade og andet lækkert, som de kan hygge sig med i deres pauserum. 

Købte I noget til pædagogerne og i så fald hvad?

Vi har lige givet vores tre pædagoger en af de små kähler vaser hver. De var på tilbud til 150, hvilket vi tænkte var fint

de blev alle tre så glade

Anmeld Citér

6. maj 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter er lige stoppet i bh sammen med en masse andre. Jeg lavede en indsamling og købte lidt chokolade til personalet og en ramme med en personlig hilsen. Men derudover købte vi legetøj til bh, så det kom børnene til gode og det blev pædagogerne mega glade for.

Nu ved jeg ikke om det kun er din datter der stopper eller om I kan slå jer sammen.

Jeg fik samlet 1.300 kr. ind og der var 24 børn der stoppede. Det var frivilligt om man ville være med.

Anmeld Citér

6. maj 2015

female

A. Nonymsen skriver:

Vi har lige givet vores tre pædagoger en af de små kähler vaser hver. De var på tilbud til 150, hvilket vi tænkte var fint

de blev alle tre så glade

Det var også en god gave!

Anmeld Citér

6. maj 2015

Kay

Her lavede Elna lanterner af syltetøjsglas en til hver, med et Personligt kort til hver, og en stor æske chokolade til personalestuen 

Anmeld Citér

6. maj 2015

female

MoarHvidovre skriver:

Min datter er lige stoppet i bh sammen med en masse andre. Jeg lavede en indsamling og købte lidt chokolade til personalet og en ramme med en personlig hilsen. Men derudover købte vi legetøj til bh, så det kom børnene til gode og det blev pædagogerne mega glade for.

Nu ved jeg ikke om det kun er din datter der stopper eller om I kan slå jer sammen.

Jeg fik samlet 1.300 kr. ind og der var 24 børn der stoppede. Det var frivilligt om man ville være med.

hold da op, det var da også et super initiativ. Det er desværre kun min datter, der stopper nu, da der er en hel del, der flyttede tidligere på året.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.