Savner sex! Men vi er så bange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
8 svar
2 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja lad os sige det som det er..

vi savner sex samme!! Vi har været i behandling mod barnløshed i 1 år. Har mistet to gange imellem tiden.. Vi benytter os af IUI behandling.. Og er nu gravid i uge 10. 

Vi har få gange haft sex og hver evig eneste  gang har jeg blødt flere dage efter.. Den ene gang mistede vi en lille.. 

Vi tør simpelhen ikke have sex. Tænk hvis det sætter endnu en blødning igang. 

Har i trodset blødningene..? Eller været helt afholde..? Blødningen starter ved blot en klitoris stimuleret orgasme uden berøring i skeden  

savner virkelig bare at kunne følge min lyst og ikke hele tiden undertryke den!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg kender godt den følelse og stod selv i samme situation som dig for et par år tilbage.

Vi blev enige om at have sex 2 gange inden for de første 20 uger - dagen før NF så vi kunne se baby havde det godt dagen efter og igen dagen før MD skanningen - efter 20. Uge tænkte vi ikke så meget mere over at miste spiren i maven og sidst i graviditeten der gjorde vi det for at sætte gang i det hele

det var da hårdt at undvære min mand på den måde, men synes nu nok vi var gode til at kærtegne hinanden uden samleje - håber det hjalp dig lidt  

Anmeld Citér

6. maj 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Ja lad os sige det som det er..

vi savner sex samme!! Vi har været i behandling mod barnløshed i 1 år. Har mistet to gange imellem tiden.. Vi benytter os af IUI behandling.. Og er nu gravid i uge 10. 

Vi har få gange haft sex og hver evig eneste  gang har jeg blødt flere dage efter.. Den ene gang mistede vi en lille.. 

Vi tør simpelhen ikke have sex. Tænk hvis det sætter endnu en blødning igang. 

Har i trodset blødningene..? Eller været helt afholde..? Blødningen starter ved blot en klitoris stimuleret orgasme uden berøring i skeden  

savner virkelig bare at kunne følge min lyst og ikke hele tiden undertryke den!  

Kender det godt vi gik hele graviditeten igennem uden da jeg havde 2 blødninger 1 i uge 19 og 1 i uge 29 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg kender godt den følelse og stod selv i samme situation som dig for et par år tilbage.

Vi blev enige om at have sex 2 gange inden for de første 20 uger - dagen før NF så vi kunne se baby havde det godt dagen efter og igen dagen før MD skanningen - efter 20. Uge tænkte vi ikke så meget mere over at miste spiren i maven og sidst i graviditeten der gjorde vi det for at sætte gang i det hele

det var da hårdt at undvære min mand på den måde, men synes nu nok vi var gode til at kærtegne hinanden uden samleje - håber det hjalp dig lidt  

Ej det var en god ide! Det er simpelthen forfærdeligt ikke at kunne nyde hinanden og bare være "sig selv". Vi begge føler det helt forkert at det kun er "en vejs sex".. Men de blødninger er sætter altså ikke gode tanker igang, så er man villig til at gå med den bekymring så længe.. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Kender det godt vi gik hele graviditeten igennem uden da jeg havde 2 blødninger 1 i uge 19 og 1 i uge 29 

Det bliver noooogle laaaange år.. Vi har jo heller ikke rigtig kunne så meget andet end i hullerne af behandlingerne det sidste år. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Sissel

Hvad med anal sex? Det er selvføellg ikke noget for alle.. Tænkte bare at det måske var en mulighed

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Hvad med anal sex? Det er selvføellg ikke noget for alle.. Tænkte bare at det måske var en mulighed

Godt bud, tak.  men det er desværre ikke noget for nogle af os  

Anmeld Citér

6. maj 2015

Jegkiggerpåfugle

Anonym skriver:

Ej det var en god ide! Det er simpelthen forfærdeligt ikke at kunne nyde hinanden og bare være "sig selv". Vi begge føler det helt forkert at det kun er "en vejs sex".. Men de blødninger er sætter altså ikke gode tanker igang, så er man villig til at gå med den bekymring så længe.. 

Jeg ville ikke gå med bekymringerne så længe så det var nemmest at gøre sådan, men ellers lidt nus og kælen - lidt ligesom da man var ung og gerne ville men ikke turde have sex - kan sagtens føle dig med den envejs sex det nu engang godt kan føles som - men pirringen kan altså også godt være fræk, håber i kommer hurtigt på den anden side af 20. Uge

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg ville ikke gå med bekymringerne så længe så det var nemmest at gøre sådan, men ellers lidt nus og kælen - lidt ligesom da man var ung og gerne ville men ikke turde have sex - kan sagtens føle dig med den envejs sex det nu engang godt kan føles som - men pirringen kan altså også godt være fræk, håber i kommer hurtigt på den anden side af 20. Uge

Vi skal snart til jordmoder, så bider jeg i det pinlige æble og spørger hvorfor det bløder og hvor det bløder fra når det sker. Er ikke bekymret for blødning grundet sex. Det er jo "bare" kontakt blødning. Men blødning som  kommer pga klitoris orgasme, det bekymre mig. Så er det jo livmoderen der bløder! :/  

min kæreste havde bare så dårlig samvittighed og jeg måtte ligge mig til at sove med en noget "irriteret krop" :p 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.