EMIL HAR FÅET HANS FØRSTE TAND!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Susan1978

vildt ik.. ?

8½ mdr... jeg var ved at være bange for at han ikke fik nogen.. var begyndt at overveje om man kunne bestille børnegebis.

Men han har da også være vågen 117 gange de sidste 3 nætter og sutten er blevet kørt noget rundt på gummerne..

Andre med ingen tænder eller kun lige nr 1 tittet frem?

Susan og Emil nu med 1 tand tittende frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Mikkelmusen

Her er nummer 1 tittet frem. Heldigvis er det rød numse osv overstået :) for denne her gang

Anmeld

2. april 2008

bette

heeh tillykke med den nye tand.. så er du fri for at investere i gebis hehe

heidi med mikkel med snart 8 tænder

Anmeld

2. april 2008

Anja

Tillykke ! :-)

Her er den 7. tand lige brudt igennem, så Elias har travlt med at kunne tygge på noget ! :P

Anmeld

2. april 2008

Tynen

Telløk med bissen :)

Det er store sager når man endelig kan joine de ander i tand-gruppen :)

Her har vi stadig kun 1½ MEN det er bedre en ingenting :) De var længe ventet!

trine

Anmeld

2. april 2008

ivfmarie

stadig ingen tænder her :)) Men tillykke da med Emil's! Marie og gummegubben Malte

Anmeld

2. april 2008

Helle30

Endnu engang tillykke, Susan. Det er nu lidt sjovt - lidt som en milepæl i barnets udvikling.
Da du havde skrevet til mig tidligere, gik det op for mig, at det er et par dage siden, jeg sådan har kørt fingeren rundt i Sofies mud og mærket/kigget, hvordan status er. Det gjorde jeg så lige i eftermiddag - nå så... Vi er oppe på 8 nu. 4 for oven og 4 for neden.
Vi er vildt glade for den gele dér. Den er især god ved sovetid.

:) - Helle

Anmeld

2. april 2008

Ny mor

He, he, børnegebis - det behøver du vist ikke tænke mere over - tillykke med bissen!
Birgitte & Savle-Marius (med hele 4 tænder på vej!!!!!!!!!!! (har 2 i forvejen...)

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

stort tilllykke med det...og hvor er jeg misundelig, her er der bare ingen tænder endnu, dog har jeg en stærk mistanke om at de lige er på vej...men er sgu stadig ikke sikker!

Anmeld

3. april 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jep, her tittede den allerførste frem i søndags og nr. to kom så i mandags, så nu er vi endelig ikke længere tandløse 8D

Hun har dog hverken haft feber, rød bagdel eller noget. Var lidt ulykkelig fredag aften, da hun blev passet, men om det var tænder eller pasning er ikke til at sige.
Vi har rigtig mange gange troet at tænderne var på vej pga. alle symptomer, men da de kom, kom de uden det store:))

kh.
Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.