armene totalt hævet over hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2009

karina1980

jeg har lige fået mine første standpunkts karakter og jeg kan slet ikke få armene ned igen

jeg har bare fået 5 stk 10 taller, 2 stk 7 taller og et enkelt 4 tal (efter den nye skala)
4 tallet har jeg fået i dansk, og da jeg er ordblind og har svært ved at stave og læse(især læse) så er det altså fedt at få 4

fik  10 i naturfag, engelsk, medicinsk fag,sundhed/sygepleje fag og pæd/psyk fag

fik jo så 7 i kultur og aktivitetsfag og social og samfundsfag,

og fik oveni hatten en stor ros for mine fremlæggelser og formidling af den viden jeg har, de håbede at jeg en ville overveje de muligheder der lå for at blive underviser

jeg er bare så glad havde kun forventet 10 i naturfag og engelsk og 7 i resten,

men måtte lige dele min glæde, så kan jeg måske få armene lidt længere ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

tumle81

Hvor er det bare super flot Karina, et stort tillykke med det...

Det giver så meget boost til videre læsning og studeren, det er bare SÅ godt gået :-)

Knus Kathrina

Anmeld

11. september 2009

karina1980

mange tak, ja det giver helt klart et boost, både til at skulle holde de flotte tal og så se om jeg ikke kan få de sidste med derop, det har jeg så 6 mdr til at nå, så får jeg en ny vudering  og nu ved jeg jo lige hvad jeg skal arbejde med og på

Anmeld

12. september 2009

Tina2

Stort tillykke, Karina, super godt gået

Anmeld

13. september 2009

lene

stort tillykke og rigtig godt gået , de karakter kan du være super stolte af

Anmeld

13. september 2009

Annette

Hvor er det godt gået Karina, SÅDAN!!
STORT tillykke med alle de fine tal :0))

Knus Annette

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

jeg har lige fået mine første standpunkts karakter og jeg kan slet ikke få armene ned igen

jeg har bare fået 5 stk 10 taller, 2 stk 7 taller og et enkelt 4 tal (efter den nye skala)
4 tallet har jeg fået i dansk, og da jeg er ordblind og har svært ved at stave og læse(især læse) så er det altså fedt at få 4

fik  10 i naturfag, engelsk, medicinsk fag,sundhed/sygepleje fag og pæd/psyk fag

fik jo så 7 i kultur og aktivitetsfag og social og samfundsfag,

og fik oveni hatten en stor ros for mine fremlæggelser og formidling af den viden jeg har, de håbede at jeg en ville overveje de muligheder der lå for at blive underviser

jeg er bare så glad havde kun forventet 10 i naturfag og engelsk og 7 i resten,

men måtte lige dele min glæde, så kan jeg måske få armene lidt længere ned

Jamen det er da bare super mega flot!!!...

Har du snakket med dit lokale jobcenter eller kommunikationscenter om at få en computer til kompensation for din ordblindhed? Hvis du er på SU kan du få den dækket af SU styrelsen eller også kan du få en bevilget af jobcenteret, hvis det hjælper dig i forhold til arbejde og uddannelse. Hvis det er et personligt hjælpemiddel, så skal du selv betale for computeren, og de kompenserende programmer får du dækket. (Det svarer til ca 7000 kr i tilskud).

Jeg tror du ville have god gavn av ViseOrd eller CD-ord og måske Vitex - som læser op, hvis du scanner ind. Så er det nemmere at læse lærer bøger osv.
Derudover kan du blive tilmeldt E17 og få adgang til alt på lydbøger.

(undskyld det blev lidt fagnørdet). Det jeg også ville skrive var TILLYKKE 

Anmeld

14. september 2009

karina1980

Zafir skriver:

Jamen det er da bare super mega flot!!!...

Har du snakket med dit lokale jobcenter eller kommunikationscenter om at få en computer til kompensation for din ordblindhed? Hvis du er på SU kan du få den dækket af SU styrelsen eller også kan du få en bevilget af jobcenteret, hvis det hjælper dig i forhold til arbejde og uddannelse. Hvis det er et personligt hjælpemiddel, så skal du selv betale for computeren, og de kompenserende programmer får du dækket. (Det svarer til ca 7000 kr i tilskud).

Jeg tror du ville have god gavn av ViseOrd eller CD-ord og måske Vitex - som læser op, hvis du scanner ind. Så er det nemmere at læse lærer bøger osv.
Derudover kan du blive tilmeldt E17 og få adgang til alt på lydbøger.

(undskyld det blev lidt fagnørdet). Det jeg også ville skrive var TILLYKKE 

hej zif

jeg har fået pc med 3 programme som hjælper rigtig meget, plus jeg har fået scanner og diktafon og taske til det hele, som jeg må bruge i den tid jeg er på udd.

og det hjælper rigtig meget  og så får jeg lidt ekstra hjælp i forhold til komma, punktum og afsnits inddeling

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

hej zif

jeg har fået pc med 3 programme som hjælper rigtig meget, plus jeg har fået scanner og diktafon og taske til det hele, som jeg må bruge i den tid jeg er på udd.

og det hjælper rigtig meget  og så får jeg lidt ekstra hjælp i forhold til komma, punktum og afsnits inddeling

Okay  Så du er hjulpet. Jeg gætter på at det er Vitre-pakken du har fået ik? Og super dejligt at du får hjælpen.

Det er bare så stort, når jeg ser at det jeg laver virkelig hjælper nogen 

Fedest...

Anmeld

14. september 2009

karina1980

Zafir skriver:

Okay  Så du er hjulpet. Jeg gætter på at det er Vitre-pakken du har fået ik? Og super dejligt at du får hjælpen.

Det er bare så stort, når jeg ser at det jeg laver virkelig hjælper nogen 

Fedest...

jo det tror jeg den hedder den inderholder  nogle progammer der alle hedder noget med vi-- (vital,viseord osv)

men ja det er rigtig lækkert, ville ønske jeg havde haft samme muligheder for 7 år siden da jeg tog social og sundhedshjælper udd., tror bestemt jeg havde fået langt mere ud af min udd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.