Må jeg se din fotovæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
8 svar
6 synes godt om
5. maj 2015

Manna

Vi har aldrig fået sat nogle billeder op af vores familie og børn siden vi flyttede i nyt hus.

Nu har vi fået nummer to og er enige om, at nu må vi have nogle af de dejlige fotos op.

Jeg er i tvivl om stil og indretning.

Den væg vi regner med at bruge til formålet er rød - næsten over i det orange.

Resten af rummet har hvide vægge og lyst træloft og gulv. Resten af stuen er holdt lidt minimalistisk. Ikke meget pynt. Enkelte farveneutrale malede billeder. Møbler i hvid og beige.

Hvilken farve rammer skal jeg bruge på den røde væg?

Hvordan skal jeg hænge billederne?

Hvis i har lyst til at vise jeres væg, ser jeg gerne eksempler

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

Troldemommi

Manna skriver:

Vi har aldrig fået sat nogle billeder op af vores familie og børn siden vi flyttede i nyt hus.

Nu har vi fået nummer to og er enige om, at nu må vi have nogle af de dejlige fotos op.

Jeg er i tvivl om stil og indretning.

Den væg vi regner med at bruge til formålet er rød - næsten over i det orange.

Resten af rummet har hvide vægge og lyst træloft og gulv. Resten af stuen er holdt lidt minimalistisk. Ikke meget pynt. Enkelte farveneutrale malede billeder. Møbler i hvid og beige.

Hvilken farve rammer skal jeg bruge på den røde væg?

Hvordan skal jeg hænge billederne?

Hvis i har lyst til at vise jeres væg, ser jeg gerne eksempler

Jeg har sådan en væg her, jeg kan godt lide billederne står på hylder, det gør det nemt at flytte rundt og skifte ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. maj 2015

Masig

Vi mangler lige at få et par billeder mere op, men ellers ser vores billedvæg således ud....

Anmeld Citér

5. maj 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi har sat en gardin skinne op, også en masse antik rammer er planen i 2 x 1 m hvor der så er en masse hist og her. Så kan man lege lidt uden at gennemhulle hele væggen. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anja82

Kun mine børn og ikke opdateret de sidste par år 

Anmeld Citér

5. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den med de mange billeder har vi lige sat op for nygelig i vores store stue. Vi mangler stadig lidt billeder og overvejer nogle små citater osv i nogle steder. Den er tænkt til at  bygge vidre på! 

Den store ramme med små billeder i hænger i vores forgang, og se nu lidt Tom ud, fordi vi har taget nogle billeder derfra til den nye væg. Dog er planen at der ska nye billeder i på et tidspunkt. Vh stine

Anmeld Citér

5. maj 2015

Hertz

Der kan jo sagtens stå flere billeder på hylderne. Vi har to lænestole stående nede under

Anmeld Citér

5. maj 2015

serinasmor

Forskellige sorte rammer i forskellige størrelser - kombineret med 2 metal rammer og børnemalerier på lærred  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.