Hvor længe er pungen hævet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
11 svar
3 synes godt om
5. maj 2015

Manna

Min dreng er 8 dage gammel og har stadig ødem i pungen.

Ved nogen hvor længe de har det?

Manna

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Stort tillykke med ham. Pungen kan være hævet i flere uger, Stille og roligt aftager hævelsen.

Du får sikkert snart sundhedsplejerske besøg og hun kan berolige dig.

Held og lykke med ham.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Manna

lisbeth jess skriver:

Hej !

Stort tillykke med ham. Pungen kan være hævet i flere uger, Stille og roligt aftager hævelsen.

Held og lykke med ham.

Tak for svaret

Anmeld Citér

8. maj 2015

Manna

lisbeth jess skriver:

Hej !

Held og lykke med ham.

Jeg tillader mig lige at spørge igen. Sundhedsplejersken har været her og kommer igen i næste uge. Hun bemærkede at pungen er ensidigt hævet hvilket bekymrer mig. Hvad kan årsagen være, er det almindeligt? Han synes ikke at have nogle smerter og hævelsen kan ikke reponeres.

Anmeld Citér

8. maj 2015

jenny4

Manna skriver:

Jeg tillader mig lige at spørge igen. Sundhedsplejersken har været her og kommer igen i næste uge. Hun bemærkede at pungen er ensidigt hævet hvilket bekymrer mig. Hvad kan årsagen være, er det almindeligt? Han synes ikke at have nogle smerter og hævelsen kan ikke reponeres.

Min søn havde en vandbrok i den ene side af pungen. Det blev scannet og vurderet til at gå over af sig selv - hvilket det også gjorde. Vent til næste tjek hos lægen og så nævn det der..

Anmeld Citér

8. maj 2015

A-1995

Min søn har vandbrok i pungen. Vi fik af vide at hvis ikke det var forsvundet når han fyldte 1 så skulle det fjernes... Han fyldte 1 for et par dage siden og det er ikke væk så det skal fjernes er i slutningen af måneden ��

Anmeld Citér

8. maj 2015

Manna

A-1995 skriver:

Min søn har vandbrok i pungen. Vi fik af vide at hvis ikke det var forsvundet når han fyldte 1 så skulle det fjernes... Han fyldte 1 for et par dage siden og det er ikke væk så det skal fjernes er i slutningen af måneden ��

åh det er jeg kedd af at høre. Er det stort på din søn? Jeg læste neemlig lige på netdontor at man opererer i 4-6 års alderen. Netdoktor altså.

Anmeld Citér

8. maj 2015

Manna

jenny4 skriver:

Min søn havde en vandbrok i den ene side af pungen. Det blev scannet og vurderet til at gå over af sig selv - hvilket det også gjorde. Vent til næste tjek hos lægen og så nævn det der..

tak for svar. Hvor gammel var han da det gik væk?

Anmeld Citér

8. maj 2015

A-1995

Ja det er forholdsvis stort efter min mening i hvert fald.. På størrelse med en 1-årigs knyttede hånd �� vi fik af vide at grunden til det skal fjernes er rent kosmetisk og fordi det kan genere når han skal køre på løbecykler osv ��

Anmeld Citér

8. maj 2015

Manna

A-1995 skriver:

Ja det er forholdsvis stort efter min mening i hvert fald.. På størrelse med en 1-årigs knyttede hånd �� vi fik af vide at grunden til det skal fjernes er rent kosmetisk og fordi det kan genere når han skal køre på løbecykler osv ��

k tak for svariO

ok tak for svar. Jeg håber operationen går glat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.