Mangler 6 specialkort - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. maj 2015

Pikku Myy

Zenia's mor skriver:

Glitter 117 

Selvlysende  90

Føle 89 - 116

Min søn mangler nr 89 - Havleguan. Jeg kan se at TS ikke mangler den, så jeg tillader mig lige at spørge om du kunne være interesseret i et bytte Hvad mangler I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Zenia's mor

Pikku Myy skriver:

Og her var dit indlæg om hvad du mangler

Vi har 14-18-19-20-21-45-46-47-48-54-68-78-125 og 131 til at bytte med. Vi har desværre ikke nogen specialkort lige nu, men hvis det er nødvendigt, får vi måske nogen på søndag, hvis du kan vente? ...

Og det var altså nr 89 - havleguan vi er interesserede i

Ja interesseret i at bytte har lige fået nogen gærer kort i dag så kan lige skrive de nye kort i morgen  

Anmeld

8. maj 2015

Pikku Myy

Ja interesseret i at bytte har lige fået nogen gærer kort i dag så kan lige skrive de nye kort i morgen  

Super - vi skrives ved senere i dag Hvis du tilfældigvis falder over 88, mangler vi også den

Anmeld

8. maj 2015

Zenia's mor

Pikku Myy skriver:

Super - vi skrives ved senere i dag Hvis du tilfældigvis falder over 88, mangler vi også den

Tror jeg har mange af 88

Anmeld

8. maj 2015

Zenia's mor

Pikku Myy skriver:

Tror jeg har mange af 88

Anmeld

8. maj 2015

LinLin

Zenia's mor skriver:

Glitter 117 

Selvlysende  90

Føle 89 - 116

Vi mangler kun 5 og 87 nu... De andre skulle i hvert fald gerne være på vej med posten

Anmeld

8. maj 2015

LinLin

Pikku Myy skriver:

Hvilke mangler du?

vi mangler kun 2 nu...

Anmeld

8. maj 2015

Pikku Myy

Zenia's mor skriver:

Tror jeg har mange af 88

Vil du ikke lige tjekke det? Hvis du har både 88 og 89 i overskud, bliver vores mappen fuld

Og hvad vil du gerne have tilbage? Du må få alle dem jeg skrev. Måske har vi også nogle specialkort at bytte med på mandag, hvis du vil vente ...

Anmeld

8. maj 2015

Pikku Myy

LinLin skriver:

Hvilke mangler du?

vi mangler kun 2 nu...

Vi mangler 88 og 89. Vi har desværre ikke 5 og 87 som jeg kan se er dem I mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.