Bukser til lange ben og slank krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2015

Masig

Vores dreng er blevet for lang til sine bukser i str 92 og skal op i 98. Problemet er bare at han er meget slank i livet og de fleste bukser glider simpelthen ned - også selvom der er snørre i da de ikke kan snørres stramt nok.

Er der nogle der har samme problem og kan anbefale nogle mærker som passer til slanke langbenede drenge???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

GUSO

Jeg har selv sådan en langbenet slank starut, og bruger for det meste name it, danefæ  eller Hummel  og kun dem der kan spændes ind i livet med elastik og knap syntes det bliver for hårdt når det er snøre  

Anmeld Citér

5. maj 2015

bøllen

Masig skriver:

Vores dreng er blevet for lang til sine bukser i str 92 og skal op i 98. Problemet er bare at han er meget slank i livet og de fleste bukser glider simpelthen ned - også selvom der er snørre i da de ikke kan snørres stramt nok.

Er der nogle der har samme problem og kan anbefale nogle mærker som passer til slanke langbenede drenge???

Name it og metoo i slim har vi haft glæde af. Ellers har jeg syet selv så passer de i livet 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Masig

GUSO skriver:

Jeg har selv sådan en langbenet slank starut, og bruger for det meste name it, danefæ  eller Hummel  og kun dem der kan spændes ind i livet med elastik og knap syntes det bliver for hårdt når det er snøre  

Name It har jeg også altid været glad for, ville bare høre om der var andre mærker også... Men skal nok bare holde mig til Name It

Jeg er heller ikke helt vild med bukser der kun har snørrer... Synes også det bliver stramt og virker ubehageligt...

Anmeld Citér

5. maj 2015

Masig

bøllen skriver:

Name it og metoo i slim har vi haft glæde af. Ellers har jeg syet selv så passer de i livet 

Altså jeg kan godt sy et pudebetræk, men bukser, det tør jeg ikke begive mig ud i, det vil næppe blive godt

Plejer også at bruge Name It, men MeToo har jeg aldrig prøvet så vil jeg da lige kigge på

Anmeld Citér

5. maj 2015

jenny4

Ticket to heaven og Molo er også slanke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.