Kan man tillade sig det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
9 svar
6 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Kan jeg tillade mig st give min yngste datter Spiderman gummistøvler som var Storbrors engang ? 

Hun er 1.5år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja da. Vh stine

Anmeld Citér

5. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Kan jeg tillade mig st give min yngste datter Spiderman gummistøvler som var Storbrors engang ? 

Hun er 1.5år

Hvis de er ok, så ser jeg ikke noget problem i det... det er et par gummistøvler, ikke alt hendes tøj  

Anmeld Citér

5. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Har de huller/revner eller andet synes jeg det er en rigtig dårlig ide.

Men fejler de ellers noget så kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunne tillade dig det.

Anmeld Citér

5. maj 2015

MorDk

Ja da! Er det fordi der er spiderman på? 

Min datter har da en spiderman trøje - den er hun lykkelig for. Hun er ellers meget "prinsesse" agtig... men ham spiderman er SEJ!

Anmeld Citér

5. maj 2015

FruStolpe

Altså jeg ville ikke gøre det. Men det er ikke fordi der er spiderman på, piger kan jo også være vilde med superhelte  

Men hos os er der kun 1 sæt børnefødder pr par sko... 

Så hv

Anmeld Citér

5. maj 2015

CharlotteogMaria

Nej - Men kun fordi de er brugte

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anja82

Det siges i dag at sko (købt hos skohandleren) er så gode at de sagtens kan genbruges, men nej jeg vil alligevel ikke gøre det.. Min ældste datters tæer er som de skal være, men min yngste går skæv, så nu slider hendes sko mere nogen steder end andre og tænker bare at hvis de er slidt skæv uden synlig slidtage, så er skoen ikke perfekt til næste barn...

Anmeld Citér

5. maj 2015

Kay

Gummistøvler vil jeg ikke havde noget problem med at genbruge, de bliver jo ikke brugt ret meget og derfor ikke slidt ret meget

men andre sko ville jeg ikke lade gå i arv 

de sko Elna vokser ud af plejer jeg at give bort via Facebook, da der findes mennesker der har meget få midler der kan bruge dem

Anmeld Citér

5. maj 2015

namaha

Fejler skoen intet og datteren vil have dem på uden det skal være en kamp, så gør det 

synts der er forfærdeligt at der skal være pige og drenge ting, dengang jeg var barn leget jeg både med biler og LEGO, og en gang i mellem dukker men var mest til bilerne da de var sjovest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.