piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Er jeg blevet for gammel med for mange strækmærker til at have min piercing i?? Tog den ud i min første graviditet for 5 år siden og har netop taget den i igen efter et vægttab på 30kg.

Er 27  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Tager lige et bedre billede.. for kan godt se det der ikke viser mange strækmærker

Anmeld Citér

5. maj 2015

SaraSH

Anonym skriver:

Er jeg blevet for gammel med for mange strækmærker til at have min piercing i?? Tog den ud i min første graviditet for 5 år siden og har netop taget den i igen efter et vægttab på 30kg.

Er 27  

Det er kun dig der bestemmer det 

jeg synes bestemt ikke du er for gammel og/eller har for mange strækmærker for at have den. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

De er sværre at fange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. maj 2015

alenemor42

Det bestemmer kun du.... det er da fløjtende ligegyldigt hvad andre syntes

Anmeld Citér

5. maj 2015

B&J

Du har en super flot krop og alderen har ikke noget at skulle sige. Men er bange for hvis du støder den mod noget den så ville Rive ud for den sider jo ikke i særlig meget det er vist mest hud fordi du har tabt dig 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Du har en super flot krop og alderen har ikke noget at skulle sige. Men er bange for hvis du støder den mod noget den så ville Rive ud for den sider jo ikke i særlig meget det er vist mest hud fordi du har tabt dig 

Tak hvor er du sød.. som regel trykker flæsket den lidt ind i navlen

Anmeld Citér

5. maj 2015

B&J

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød.. som regel trykker flæsket den lidt ind i navlen

Det er godt for. Ville bare være bange for hvis den sagde Ruts så er den ude 

Anmeld Citér

5. maj 2015

April-baby

Bestemt ikke for gammel! Min klasselærer da jeg gik i folkeskole havde os piercing og hun er vidst nok 35/36 (: 

Anmeld Citér

5. maj 2015

MorDk

Jeg overvejede selv at sætte min i igen... men kan ikke finde min piercing så er ikke noget videre. MEN jeg synes det et helt op til dig om du ønsker den i eller ej... Og du holder dig godt! Ser fint ud i mine øjne!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.