Flad mave efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
16 svar
28 synes godt om
5. maj 2015

MKuhr

Hej Piger! 

En måned efter jeg havde født min datter havde jeg tabt mig uden at røre en finger de 70 kg som jeg havde taget på under graviditeten minus moderkage og baby  

Men har haft lidt mave efter og overskydende hud... vil rigtig gerne strammes op men ved ikke om det kan blive helt lige så pænt igen. 

Mit spørgsmål er nu om der er nogle af jer skønne kvinder herinde som har:

Trænet?

og har før og efter billeder?

og som er glad for deres resultat?

og evt kan give nogle råd?

Tak for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

MMOGM

Min mave efter 2 graviditeter og har ikke trænet. Er egentlig godt tilfreds  synes den er ligeså pæn som inden graviditet. Tog 16kg på i første graviditet og 20 på i anden graviditet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. maj 2015

MMOGM

MMOGM skriver:

Min mave efter 2 graviditeter og har ikke trænet. Er egentlig godt tilfreds  synes den er ligeså pæn som inden graviditet. Tog 16kg på i første graviditet og 20 på i anden graviditet 

Har dog lavet en smule mavebøjninger herhjemme, når tiden har været der 

Anmeld Citér

5. maj 2015

M (:

MMOGM skriver:

Haha, du er en af dem man hader lidt 

Anmeld Citér

5. maj 2015

MMOGM

M (: skriver:

Haha, du er en af dem man hader lidt 

Haha det er jeg ked af 

tror bare jeg har været virkelig heldig hihi 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Sissel

MKuhr skriver:

Hej Piger! 

En måned efter jeg havde født min datter havde jeg tabt mig uden at røre en finger de 70 kg som jeg havde taget på under graviditeten minus moderkage og baby  

Men har haft lidt mave efter og overskydende hud... vil rigtig gerne strammes op men ved ikke om det kan blive helt lige så pænt igen. 

Mit spørgsmål er nu om der er nogle af jer skønne kvinder herinde som har:

Trænet?

og har før og efter billeder?

og som er glad for deres resultat?

og evt kan give nogle råd?

Tak for hjælpen 

Tog du 70 kg på under din graviditet?

Ved mig er der gået ca et år de to forrige gange, før jeg fik min krop tilbage.. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

MKuhr

Sissel skriver:

Tog du 70 kg på under din graviditet?

Ved mig er der gået ca et år de to forrige gange, før jeg fik min krop tilbage.. 

Nej hahaha fejl. jeg vejede 70. startede på 55 inden jeg blev gravid hahahaha sorry

Anmeld Citér

5. maj 2015

MKuhr

Sådan ser den ud nu. 

Havde taget 17 kg på lige nøjagtig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. maj 2015

M (:

Haha det er jeg ked af 

tror bare jeg har været virkelig heldig hihi 

Misundelsesværdigt 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Kløver

Det kommer an på rigtig meget, for man ka. Træne men løs hud og ændring af ens fysik kan være svært eller umuligt at gøre noget ved. Man kan træne bla mavemusklerne men nogle hopper direkte i cowboy bukserne og har helt flad mave få dage efter fødslen, andre har taget en masse på eller har måske gener imod sig, eller fået nogle skader som ikke kan oprettes med træning. Det er så svært at sige hvor du ligger. Og ved nogen kommer det uden indsats andre knokler uden de store resultater 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.