(februar) Måtte lige dele det med jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Moar'en

Nu har vi fundet drømmehuset, og i dag har vi været nede og skrive under. Nu mangler sælgers bank bare lige at sige go for det, da de taber en del penge på handlen, så det håber vi de gør, men ejendomsmælgeren lød nu som om det ikke blev det store problem, men husk at krydse fingre for det

Men hvis alt går som det skal flytter vi officielt ind d. 1 december, men får nøglen så hurtigt som muligt.
Så jeg er bare super glad

Uhh ja og så kan Viktor næsten sidde selv nu, der går ikke længe nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Muffinmus

hvor er det lækkert...Håber i bliver lykkelig der
Det er unde tvivl det bedste vi har gjort når vi skulle være en familie med børn. Hus med have er bare næsten et must i min verden, men økoen kan jo spænde ben for folk desværre.
Men vi købte huset for snart 6 år siden, og det er så lækkert bare at kunne sende knægten ud og lege mens man holder øje i køkkenvinduet mens man laver mad f.eks..elsker at have en have selv om jeg er en dør til at holde den...godt manden slår græs og klipper hækken

Anmeld

11. september 2009

Moar'en

MariaE skriver:

hvor er det lækkert...Håber i bliver lykkelig der
Det er unde tvivl det bedste vi har gjort når vi skulle være en familie med børn. Hus med have er bare næsten et must i min verden, men økoen kan jo spænde ben for folk desværre.
Men vi købte huset for snart 6 år siden, og det er så lækkert bare at kunne sende knægten ud og lege mens man holder øje i køkkenvinduet mens man laver mad f.eks..elsker at have en have selv om jeg er en dør til at holde den...godt manden slår græs og klipper hækken

Ja, jeg glæder mig rigtig meget til det med haven, at Viktor har et sted at lege hvor jeg ikke er nervøs for hvem og hvad der kommer når han er ude.

Anmeld

11. september 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Nu har vi fundet drømmehuset, og i dag har vi været nede og skrive under. Nu mangler sælgers bank bare lige at sige go for det, da de taber en del penge på handlen, så det håber vi de gør, men ejendomsmælgeren lød nu som om det ikke blev det store problem, men husk at krydse fingre for det

Men hvis alt går som det skal flytter vi officielt ind d. 1 december, men får nøglen så hurtigt som muligt.

Ej stort tillykke ... vi leder stadig med lys og lygte, men ville bare så gerne finde noget snart er ved at få stress af mangel på plads . Mine fingre er i alt fald krydsede

.

Anmeld

11. september 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Ej stort tillykke ... vi leder stadig med lys og lygte, men ville bare så gerne finde noget snart er ved at få stress af mangel på plads . Mine fingre er i alt fald krydsede

.

Mange tak
så vil jeg krydse fingre for i snart finder noget

Anmeld

11. september 2009

MoarLK

Stort tillykke med huset, intet bedre end med eget have fyldt med unger.
Vi er super glad for, at vi flyttede inde i huset sidste sommer.
KP min ældeste datter nyder bestemt også, at vi har fået hus og have.
Det er rigtig rart , at jeg kan sige til hende, at hun bare kan smutte ud i haven og lege, og det er lige meget hvilken slags vejr det er. Rart at vide at hun befinder sig godt i haven og at hun nyder det.
I får lige et billede af hendes legehus og selvfølgelige også Lotus legehus....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Tillykke med det... Hvor er det dejligt...

Hvordan foregår sådan et huskøb? Skal man ikke igennem sin egen bank?
Vi kan ikke hente noget hjælp ved vores bank rådgiver, Hun sagde inden jeg fødte - At hun kunne ikke hjælpe os mere, når vi har fået barn...

Hmm....

Anmeld

12. september 2009

MoarViborg

Eiigh!!! Hvor fedt! Tillykke med det! Skal nok krydse fingre   Vi har også kig på et hus her i Viborg, men intet officielt endnu! Men sååå spændende! Ville ønske vi også havde en dato for indflytning!

Anmeld

12. september 2009

MoarLK

Dutte84 skriver:

Vi kan ikke hente noget hjælp ved vores bank rådgiver, Hun sagde inden jeg fødte - At hun kunne ikke hjælpe os mere, når vi har fået barn...

Hmm....

Det er da en mærkelig rådgiver I har, hvad mente hun lige med, at hun ikke kan hjælpe jer mere fordi I nu har fået et barn - WEIRD
Skift bank eller skift rådgiver - de skal hjælpe en.
Man har også lov til at gennemgå ens budget med flere banke og derefter kan man jo sammenligne om hvilken bank som kan give det bedste lånetilbud.
Ejendomsmæglerne plejer at have tilknyttet en bank, som de mest bruger. 
Der vil de også spørge om de må sende én videre til deres tilknyttet bank. 
Vi måtte i følge vores ejendomsmæglers bank slet ikke låne til køb af huset, men heldigvis har vi en super god bank rådgiver, som gerne vil låne os penge!
Det er altid en god ide at have et budget over éns forbrug, som man kan have liggende. De vil som regl spørge efter et budget, når man ringer og skal have en tid til et møde. 
Helst som en file.
Hvis du køre Windows på din maskine, så kan du hente nogle standard budget styring via  http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT101172321030.aspx

Anmeld

12. september 2009

Moar'en

Dutte84 skriver:

Hmm....

Jov det skal selvfølgelige igennem din bank, det er dem der skal godkende lånet sammen med realkreditforeningen. Hvis du vil have et ca. billede af hvor meget i må købe for så prøv at gå ind på feks nykredit's hjemmeside, der kan man lave en ca beregning. Desuden synes jeg det lyder som om i har en meget mærkelig bankrådgiver. Jeg ville nok få en snak med en anden rådgiver eller en anden bank.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.