jubi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
23 svar
9 synes godt om
4. maj 2015

Kærlighediminmave

Ja efter en træls oplevelse med en graviditet der gik til grunde så har vi fået gode nyheder, tog kontakt til faurskov omkring det og da jeg ikke er gravid længere kunne jeg få lov at starte på hormon behandling fra idag på cyklus dag 5. Så nu skal jeg tage pergotime de næste 5 dage og så 3 dage med gonal f. Og så skal jeg ringe imorgen og få tid til en scanning det hjalp lidt oven på den trælse oplevelse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Ja efter en træls oplevelse med en graviditet der gik til grunde så har vi fået gode nyheder, tog kontakt til faurskov omkring det og da jeg ikke er gravid længere kunne jeg få lov at starte på hormon behandling fra idag på cyklus dag 5. Så nu skal jeg tage pergotime de næste 5 dage og så 3 dage med gonal f. Og så skal jeg ringe imorgen og få tid til en scanning det hjalp lidt oven på den trælse oplevelse

Er dit HCG allerede under 5? :O ellers er det da lidt spild at starte. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Er dit HCG allerede under 5? :O ellers er det da lidt spild at starte. 

Han spurgte bare om jeg havde taget en test og jeg tog en dagen efter som var helt negativ. Plus jeg ikke var mere end 3+ henne regner de med. Altså en biokemisk. 

Er det bare noget lort så så vil jeg da ikke starte

Anmeld Citér

4. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Han spurgte bare om jeg havde taget en test og jeg tog en dagen efter som var helt negativ. Plus jeg ikke var mere end 3+ henne regner de med. Altså en biokemisk. 

Jeg havde nok ventet til næste mens, så jeg var sikker på kroppen var klar. Det er lige tidligt nok synes jeg.

Anmeld Citér

4. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Jeg havde nok ventet til næste mens, så jeg var sikker på kroppen var klar. Det er lige tidligt nok synes jeg.

Øv ja det er surt. Men ja sådan må det være så af ren nysgerrighed hvad sker der ellers?  Er helt grøn i det her 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Flødebollen

nullermand15 skriver:

Du siger, du var ved lægen og tage en test. Ville han virkelig se dig inden du var nået til testdag ? (4+0)

Anmeld Citér

4. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Øv ja det er surt. Men ja sådan må det være så af ren nysgerrighed hvad sker der ellers?  Er helt grøn i det her 

At du ikke reagerer hensigtsmæssigt med hormonerne. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Kærlighediminmave

Flødebollen skriver:

Du siger, du var ved lægen og tage en test. Ville han virkelig se dig inden du var nået til testdag ? (4+0)

Jeg vidste ikke om jeg var 3 eller 4 uger henne lægen mente jeg ikke var længere henne end nogen og 3+ for testen var meget svag. Og to timer efter begyndte jeg og bløde. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

At du ikke reagerer hensigtsmæssigt med hormonerne. 

Puha hvad betyder det?  Må hellere vente så 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Flødebollen

nullermand15 skriver:

Jeg vidste ikke om jeg var 3 eller 4 uger henne lægen mente jeg ikke var længere henne end nogen og 3+ for testen var meget svag. Og to timer efter begyndte jeg og bløde. 

Ok, dumt spørgsmål. Var i ikke i fertilitetsbrhandling? Så kender du vel insemineringstidspunktet (2+0) og dermed også testtidspunktet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.