Født uge 32, indlagt, hvad med dem derhjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg søger lidt erfaringer fra nogen der har været indlagt på neonatal og med småbørn derhjemme.

Sagen er, jeg højest sandsynlig skal have KS imorgen, hvor jeg er i uge 31*6, og derved ved jeg jo vi kommer til, at være på neo et stykke tid

Men hvad med mine børn derhjemme?
Er det overhovedet muligt, at jeg kan komme hjem til dem imens vi er indlagt??? 

De mener vi skal være indlagt min. 3-4 uger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

alenemor42

Det kommer jo an på hvordan baby har det ..... min veninde fødte i 31 uge og da han havde det fint tog hun ind imellem hjem mellem han fik mad, sonde og spiste aftensmad. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det kommer jo an på hvordan baby har det ..... min veninde fødte i 31 uge og da han havde det fint tog hun ind imellem hjem mellem han fik mad, sonde og spiste aftensmad. 

Hvor længe var de indlagt?

Vi kan komme hjem med sonde, så snart baby er "stærk" nok, så regner ikke med såååå lang indlæggelse, men det er øv da dem derhjemme aldrig har været fra mig 

Anmeld Citér

4. maj 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Hvor længe var de indlagt?

Vi kan komme hjem med sonde, så snart baby er "stærk" nok, så regner ikke med såååå lang indlæggelse, men det er øv da dem derhjemme aldrig har været fra mig 

De var indlagt i 4 uger

Ja det er øv, men de kan jo komme på besøg

Anmeld Citér

4. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

De var indlagt i 4 uger

Ja det er øv, men de kan jo komme på besøg

Tænker ikke at 3 små børn passer ind på neonatal, så jeg vil hellere hjem til dem et par timer, hvis det er muligt.

Således, kan de også blive i deres rutiner osv. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Isabella_mor

Min veninde var på neo med sin datter i en måned. 

Hun var ikke hjemme i hele den måned. Og i de første dage efter fødslen var datteren på neo og hun på patienthotellet. 

Så tog faren de ældre søskende med på hospitalet så tit han kunne.

men hun valgte vidst selv at hun blev derinde og så måtte farmand klare ærterne derhjemme. 

Men hvis du har behov for at tage hjem kan du jo bytte plads med din mand, så der er en af jer hos lillen. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym

Jeg er indlagt lige nu på neonatal, fødte min anden datter i går ved ks i uge 33+6, jeg havde været indlagt i næsten 2 uger med en 3 årig derhjemme, som aldrig har været væk fra mig så lang tid, og jeg sys det er utrolig hårdt, vi skal jo nok være her et par uger mere, men far klare det så godt, og når de kommer på besøg er hun glad, tror det er sværest for mig, men når jeg bliver mere mobil, har vi snakket om at far kan tage nogle dage hvor jeg så lige ka komme hjem.. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Hertz

Jeg var på neo i 2 uger og fik lov at ta hjem 2 gange men vi bor også en time væk så meget af tiden gik jo med kørsel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.