Pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2015

Mettefpigen

JH12 skriver:

Okay..  Vi har puslebord og tilbehør dertil, ved bare ikke hvornår det skal sættes op, gider heller ikke det bare står og fylder 

Vi havde en lille plads ude i køkkenet til det, boede i en to værelses lejlighed og havde ingen andre steder at stille det.... ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

Emisoph

Ca uge 22..

Så finpudsede jeg resten af graviditeten; satte wallsticker op, borede en hylde op på væggen, fyldte i kurve med klude osv efterhånden som jeg hentede de gratis babypakker. Det var en hyggelig og rolig måde at forberede på synes jeg

Anmeld Citér

5. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
JH12 skriver:

Hvor stod/står dit puslebord?

Det var et væghængt puslebord der hang over toilettet

Nu er jeg næsten lige flyttet og bruger bare en puslepude på sofaen. Hun vil alligevel ikke ligge på et puslebord og der går ikke længe før buksebleer er det nemmeste at bruge  så det er ikke så nødvendigt længere. - Hun er 10 mdr nu

Anmeld Citér

5. maj 2015

NBNixen

JH12 skriver:

Hvornår gjorde i det klar? 

Jeg har termin den 4 September og er i dag 22+4 - vi fik kommode hjem i dag, så vi har samlet den hvor der skal være pusleplads når det er tid til det . . Resten af værelset bliver gjort pænt og klart her til sommer, selvom vores kommende søn skal sove inde hos os det første stykke tid . . 

Anmeld Citér

6. maj 2015

JH12

NBNixen skriver:

Jeg har termin den 4 September og er i dag 22+4 - vi fik kommode hjem i dag, så vi har samlet den hvor der skal være pusleplads når det er tid til det . . Resten af værelset bliver gjort pænt og klart her til sommer, selvom vores kommende søn skal sove inde hos os det første stykke tid . . 

Jeg har termin i juni, har pladsen til Puslebordet, frygter bare jeg når at blive træt af det fylder 

Anmeld Citér

6. maj 2015

JH12

MummiT skriver:

Det var et væghængt puslebord der hang over toilettet

Nu er jeg næsten lige flyttet og bruger bare en puslepude på sofaen. Hun vil alligevel ikke ligge på et puslebord og der går ikke længe før buksebleer er det nemmeste at bruge  så det er ikke så nødvendigt længere. - Hun er 10 mdr nu

Nej på et tidspunkt bliver det bare nemmere andre steder end Puslebordet.. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

JH12

Mettefpigen skriver:

Vi havde en lille plads ude i køkkenet til det, boede i en to værelses lejlighed og havde ingen andre steder at stille det.... ☺

Med vores datter boede vi også i to værelset, men nu har vi heldigvis mere plads.. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

NBNixen

JH12 skriver:

Jeg har termin i juni, har pladsen til Puslebordet, frygter bare jeg når at blive træt af det fylder 

He he forstår dig godt, vi har heldigvis det hele inde på det kommende børneværelse, så vi ligger slet ikke mærke til det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.