Dyrekort - mangler 88 og 89

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.183 visninger
26 svar
13 synes godt om
3. maj 2015

Pikku Myy

Opdateret

Er der nogen der stadig mangler kort og vil bytte? Eller måske nogen der ligger inde med de kort min søn mangler og vil sende dem? Jeg betaler selvfølgelig porto.

Han mangler 88 (dyndspringer) og 89 (havleguan).

Vi har vist samtlige af de almindelige kort i overskud, og nogle få specialkort (pt 29, 33 og 86) . Skriv og spørg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Pikku Myy

Pikku Myy skriver:

Vi tager lige en mere

Det er min fornemmelse at rigtig mange er ved at have fyldt mapperne, men ikke min søn. Han mangler stadig 9 kort, og han ville blive lykkelig hvis bogen blev fyldt. Er der nogen der stadig mangler og vil bytte? Eller måske nogen der ligger inde med de kort han mangler og vil sende dem? Jeg betaler selvfølgelig porto.

Han mangler 3, 4, 5, 6, 34, 88, 89, 90 og 116.

Vi har en hel masse af de almindelige kort i overskud, og nogle få specialkort. Skriv og spørg.

Det kan da ikke passe at vi er de sidste i verden der mangler dyrekort ...

Anmeld

4. maj 2015

Mor1986

Pikku Myy skriver:

Det kan da ikke passe at vi er de sidste i verden der mangler dyrekort ...

Jeg skal lige tjekke om jeg har nogle af dem han mangler

Anmeld

4. maj 2015

Mor1986

Pikku Myy skriver:

Vi tager lige en mere

Det er min fornemmelse at rigtig mange er ved at have fyldt mapperne, men ikke min søn. Han mangler stadig 9 kort, og han ville blive lykkelig hvis bogen blev fyldt. Er der nogen der stadig mangler og vil bytte? Eller måske nogen der ligger inde med de kort han mangler og vil sende dem? Jeg betaler selvfølgelig porto.

Vi har en hel masse af de almindelige kort i overskud, og nogle få specialkort. Skriv og spørg.

Jeg har en masse andre bare ikke dem du nævner

mangler selv 2, 5, 5, 6, 29,  30, 31, 32, 34, 58, 60, 86, 87, 88, 90

Anmeld

4. maj 2015

lineog4

Vi mangler nu også, men vi har besluttet vi selv tegner de sidste vi mangler ;-) men er man lige omkring Roskilde må man da gerne komme og rode vores bunker igennem. Men synes ikke PostDanmark fortjener den fortjeneste 

Anmeld

4. maj 2015

lenemor77

lineog4 skriver:

Vi mangler nu også, men vi har besluttet vi selv tegner de sidste vi mangler ;-) men er man lige omkring Roskilde må man da gerne komme og rode vores bunker igennem. Men synes ikke PostDanmark fortjener den fortjeneste 

Præcis der er jeg også nået til. Og hvis mine kreative evner svigter, så klipper vi i diverse reklamer og aviser. Og så får vi noget sjov ud af det. Gider ikke betale for kortene og gider heller ikke køre land og rige rundt. 

Anmeld

4. maj 2015

lineog4

lenemor77 skriver:

Præcis der er jeg også nået til. Og hvis mine kreative evner svigter, så klipper vi i diverse reklamer og aviser. Og så får vi noget sjov ud af det. Gider ikke betale for kortene og gider heller ikke køre land og rige rundt. 

Jeg er så heldig så ungerne selv vil tegne dem så jeg behøver ikke bruge mine kreative evner som er begrænsede 

Anmeld

4. maj 2015

Pikku Myy

lineog4 skriver:

Her er vi vist lidt mere "perfektionistiske", så vi har aftalt at de dyrekort som mangler, bliver printet ud fra hjemmesiden. Og egentlig er han tilfreds med det. Men når han så kommer op i skolen og ser alle de andre bytte med hinanden og få fyldt deres bøger, bliver han alligevel lidt trist. Han er kommet til at give stort set alle sine specialkort væk til dem der lige manglede dem, så nu hvor det er de eneste der har "værdi", er han endt med nitten ...

Men det er ikke så vigtigt at jeg vil tage turen fra Århus til Kbh

Anmeld

4. maj 2015

lineog4

Pikku Myy skriver:

Her er vi vist lidt mere "perfektionistiske", så vi har aftalt at de dyrekort som mangler, bliver printet ud fra hjemmesiden. Og egentlig er han tilfreds med det. Men når han så kommer op i skolen og ser alle de andre bytte med hinanden og få fyldt deres bøger, bliver han alligevel lidt trist. Han er kommet til at give stort set alle sine specialkort væk til dem der lige manglede dem, så nu hvor det er de eneste der har "værdi", er han endt med nitten ...

Men det er ikke så vigtigt at jeg vil tage turen fra Århus til Kbh

Vi har også talt om at printe dem, men de vil hellere tegne.

min lille trold har også gladeligt givet væk - jeg var så pave stolt i går da jeg fulgte ham til byggedag og hver gang han havde kort de andre manglede så gav ham dem med ordene: det vigtigste er jo alle får så mange som muligt. Og så nød han ellers den time med en fransk hotdog og et stort smil og ordene: vi får nok ikke mappen fyldt helt op, men det gør heller ikke noget.

Anmeld

4. maj 2015

NGV

Pikku Myy skriver:

Vi tager lige en mere

Jeg har:

6, 88, 89 og 116. Dem må han få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.