kalorie tæller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
9 svar
10 synes godt om
3. maj 2015

Kay

For 4-5 år siden brugte jeg en kalorie tæller hjemmeside der hed madlog

Det virkede rigtig godt men efter 2 graviditeter og en (stadig) svar tid efter 2 fødsel har jeg nu brug for at tabe mig... men grundet Vivas specielle flasker mad og medicin har vi ikke økonomisk overskud til det i øjeblikket,

jeg vil rigtig gerne tælle kalorier igen, men har ikke tid til at sidde og regne en hel masse selv, har brug for et program  kender i nogle?? Evt en aPp der ikke koster en formue hver måned?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

April-baby

Jeg tænker, alt med måde? (: og så træne, altså enden gå nogle lange ture, cykel eller løbe? (: bare en tanke. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har en app der hedder lifesum. Den er gratis og rigtig god  Ellers er der fat Secret. Den er også ok

Anmeld Citér

3. maj 2015

Flødebollen

Kay skriver:

For 4-5 år siden brugte jeg en kalorie tæller hjemmeside der hed madlog

Det virkede rigtig godt men efter 2 graviditeter og en (stadig) svar tid efter 2 fødsel har jeg nu brug for at tabe mig... men grundet Vivas specielle flasker mad og medicin har vi ikke økonomisk overskud til det i øjeblikket,

jeg vil rigtig gerne tælle kalorier igen, men har ikke tid til at sidde og regne en hel masse selv, har brug for et program  kender i nogle?? Evt en aPp der ikke koster en formue hver måned?

Jeg bruger appen Lifesum 

Enkelt og gratis

Anmeld Citér

3. maj 2015

Kay

Jeanne skriver:

Jeg har en app der hedder lifesum. Den er gratis og rigtig god  Ellers er der fat Secret. Den er også ok

Tak må lige se om den fås til android

Anmeld Citér

14. juni 2015

Jems

Hvordan går det med kalorietælleriet? Kunne du få lifesum? 

Jeg bruger lifesum og har brugt den 1 mdr nu og har tabt mig fra 93,3 til 90,3.. Har altid hadet det men nu er jeg så glad for det har virkelig fået øjnene op for mad! Så nu er der mindfull eating igen! ��

Anmeld Citér

15. juni 2015

Kay

Jems skriver:

Jeg bruger lifesum og har brugt den 1 mdr nu og har tabt mig fra 93,3 til 90,3.. Har altid hadet det men nu er jeg så glad for det har virkelig fået øjnene op for mad! Så nu er der mindfull eating igen! ��

Jeg er stoppet igen og startet hos coating for fandt ud af at jeg først skulle bruge kræfter på at få styr på de ting der ligger bagved (min efterfødselsreaktion) 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Troldemommi

Jems skriver:

Jeg har lige lagt lifesum ind på min ipad, så nu håber jeg jeg kan finde ud af den, jeg spiser bare alt for meget og rører mig for lidt ordet kan ses. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Jems

Troldemommi skriver:

Jeg har lige lagt lifesum ind på min ipad, så nu håber jeg jeg kan finde ud af den, jeg spiser bare alt for meget og rører mig for lidt ordet kan ses. 

jeg følger den ikke til punkt og prikke for spiser på min skole til frokost så det tager jeg på sådan cirka mål

så længe man ikke sulter kroppen og ikke overspiser så burde du være godt på vej

Anmeld Citér

21. juni 2015

Jems

Kay skriver:

Jeg er stoppet igen og startet hos coating for fandt ud af at jeg først skulle bruge kræfter på at få styr på de ting der ligger bagved (min efterfødselsreaktion) 

Okay, håber du får bearbejdet det du bokser med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.