Udslet? Kan ikke funde ud af hvad det er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.843 visninger
14 svar
1 synes godt om
3. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg ringer til lægen mandag og får dem til at kikke på det.

fredag morgen opdager jeg de her knopper på skulderen som bare var der, de kløde ikke og havde hudfarve 

Fredag afte Var knopperne begyndt at blive røde og det skal siges jeg ikke havde rørt dem hele dagen kontakter vagtlægen som ikke mener der er noget alvorligt

lørdag morgen er udslettet blevet et kæmpe rød plet på skulderen, udslettet har ikke bredt sig det er bare blevet mere og mere rødt.

vagtlægen beder mig tage forbi skadestuen som ikke kan finde ud af hvad det er, det kunne godt minde om helvedsild men da det kun sidder der hver det gør og ingen andre steder så er de ikke sikre på at det er det, jeg får tilgengæld noget at smøre med som er i mod svamp.

nu i dag er det blevet smurt 3 gange, der er begyndt at kom er me skorpe på og der er begyndt at svi a h til. 

Overvejer at ringe til vagtlægen igen men jeg får sikkert samme besked som i går.

andre som har prøvet noget ligende, eller har haft noget udslet magen til ?

billede 1 er fra fredag aften hvor knopperne begyndte at blive røde

Billede 2-3 er fra i går 

billede 4-5 er fra i dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

alenemor42

Er det blærer der er på?

Det ligner lidt helvedes ild..... helvedes ild kommer kun et sted ad gangen i en nervebaner og kun på en side af kroppen ad gangen

Anmeld Citér

3. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Er det blærer der er på?

Det ligner lidt helvedes ild..... helvedes ild kommer kun et sted ad gangen i en nervebaner og kun på en side af kroppen ad gangen

Ingen blærer, kun skorper 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg synes det ligner psorasis (staves)...

Anmeld Citér

3. maj 2015

jenny4

Ring til vagtlægen. Det er jo ikke meningen at det skal blive værre når du har fået noget at smøre med.. Og er det helvedes ild så mener jeg det smitter?

Anmeld Citér

3. maj 2015

alenemor42

jenny4 skriver:

Ring til vagtlægen. Det er jo ikke meningen at det skal blive værre når du har fået noget at smøre med.. Og er det helvedes ild så mener jeg det smitter?

Ja det smitter med skoldkopper 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Anonym trådstarter

Har snakket med vagtlægen som ikke mener det er helvedsild, da der ikke er blærer på 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ringorm?

Anmeld Citér

3. maj 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg ringer til lægen mandag og får dem til at kikke på det.

fredag morgen opdager jeg de her knopper på skulderen som bare var der, de kløde ikke og havde hudfarve 

Fredag afte Var knopperne begyndt at blive røde og det skal siges jeg ikke havde rørt dem hele dagen kontakter vagtlægen som ikke mener der er noget alvorligt

lørdag morgen er udslettet blevet et kæmpe rød plet på skulderen, udslettet har ikke bredt sig det er bare blevet mere og mere rødt.

vagtlægen beder mig tage forbi skadestuen som ikke kan finde ud af hvad det er, det kunne godt minde om helvedsild men da det kun sidder der hver det gør og ingen andre steder så er de ikke sikre på at det er det, jeg får tilgengæld noget at smøre med som er i mod svamp.

nu i dag er det blevet smurt 3 gange, der er begyndt at kom er me skorpe på og der er begyndt at svi a h til. 

Overvejer at ringe til vagtlægen igen men jeg får sikkert samme besked som i går.

andre som har prøvet noget ligende, eller har haft noget udslet magen til ?

billede 1 er fra fredag aften hvor knopperne begyndte at blive røde

Billede 2-3 er fra i går 

billede 4-5 er fra i dag 

Jeg tænker børnesår....??!

Anmeld Citér

3. maj 2015

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Jeg tænker børnesår....??!

Det er en mulighed

min mand kan se at det er blevet værrer efter vi er begyndt at sørge med det jeg fik af vagtlægen.

vil enlige bare garve have det væk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.