Jeg er bange for det værste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
4 svar
2 synes godt om
3. maj 2015

Mommy 2 Be

Jeg har haft underlivs kramper i 3 dage nu, især når jeg ligger i seng.  Igår morges da jeg tørrede mig kom der lidt blod med. Jeg frygter det værste . Jeg var hos lægevagten igår, og han sagde at han ikke kunne scan mig,  men han tror ikke det er en abort,da jeg ikke havde smerter der hvor han trykkede . jeg skal have fat i min  egen læge imorgen.  Jeg er skide bange og rund på gulv. Jeg har ingen smerter, har kun blødt den ene gang, jeg kunne mærke  noget i min mave, men den føles helt tom. Jeg er lige stået op og tænker ikke på andet. Er der nogen der har det ligesom mig . Jeg fik en abort august sidste år,  og den her gravitet er en velsignelse. Jeg håber og ber for det bedste, men frygter det væreste ;-(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

S*DD

Mommy 2 Be skriver:

Jeg har haft underlivs kramper i 3 dage nu, især når jeg ligger i seng.  Igår morges da jeg tørrede mig kom der lidt blod med. Jeg frygter det værste . Jeg var hos lægevagten igår, og han sagde at han ikke kunne scan mig,  men han tror ikke det er en abort,da jeg ikke havde smerter der hvor han trykkede . jeg skal have fat i min  egen læge imorgen.  Jeg er skide bange og rund på gulv. Jeg har ingen smerter, har kun blødt den ene gang, jeg kunne mærke  noget i min mave, men den føles helt tom. Jeg er lige stået op og tænker ikke på andet. Er der nogen der har det ligesom mig . Jeg fik en abort august sidste år,  og den her gravitet er en velsignelse. Jeg håber og ber for det bedste, men frygter det væreste ;-(

Hvor langt er du henne? Jeg har også lidt når jeg går i seng. Hvor meget krampe er det? Sådan at det bare er ubehageligt, eller at det gør så ondt du ikke kan holde det ud? 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mommy 2 Be

S*DD skriver:

Hvor langt er du henne? Jeg har også lidt når jeg går i seng. Hvor meget krampe er det? Sådan at det bare er ubehageligt, eller at det gør så ondt du ikke kan holde det ud? 

Jeg  er 6+1  og det er mærkeligt  for jeg har ikke haft smerter  idag, min mave føles  så tom :-( 

Anmeld Citér

3. maj 2015

alenemor42

Hvis du kun har blødt meget lidt så har du nok ikke aborteret.

Der bløder man en del og har mange smerter.

De smerter du har haft kan Være ligament smerter ... som alle gravide har især i starten af graviditeten.

Tomhed i maven er en følelse og ikke noget du reelt ville kunne mærke. Så slap du lidt af og Nyd din graviditet som sikkert stadig er der endnu

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mommy 2 Be

alenemor42 skriver:

Hvis du kun har blødt meget lidt så har du nok ikke aborteret.

Der bløder man en del og har mange smerter.

De smerter du har haft kan Være ligament smerter ... som alle gravide har især i starten af graviditeten.

Tomhed i maven er en følelse og ikke noget du reelt ville kunne mærke. Så slap du lidt af og Nyd din graviditet som sikkert stadig er der endnu

Tak for dit svar alenemor, jeg vil prøv at være positiv  og se hvad min læge har at sige imorgen.

Jeg håber at alt er som det burde være :-)

Det er så dejligt at man have nogle derude der kan berolige en for det er godt nok hårdt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.