Skift til sommerdyne i voksi - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
8 svar
3 synes godt om
3. maj 2015

Bjørnemor

Hej alle

Vi har en voksipose til vores dreng, som han er rigtig glad for. Nu er det jo blevet varmere i vejret, og vi har derfor købt en silkedyne til sommerbrug. Jeg ved godt, at der er stor forskel fra barn til barn, hvor varmt de har det.. Hvornår skiftede I til sommerdyne/silkedyne? Og hvor meget tøj giver I på - samme mængde som i ulddynen?

tak for svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

For 2-3uger siden   Har alm tøj + strik og lille hue til formiddag. 

mærk på dit barn efter lur, er han/hun svedig eller tilpas? 

Anmeld Citér

3. maj 2015

De3Guldklumper

Vi skiftede for 2-3 uger siden.

Alt efter hvor lunt det er i vejret så hr hun sin fleece og en tynd bomuldshue på

Anmeld Citér

3. maj 2015

Bjørnemor

Tak for svar begge to 

Det er nok også på tide, at vi skifter vores ud så. Pt sover han kun i kortærmet body, sokker og hue. Så den er jo ved at være for varm. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg kun haft sommer dynen i. Men ekstra dyne over posen som jeg kunne tage til og fra hvorend vi nu lige var. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

migxher

For et par uger siden skiftede vi (: Lige nu har han så bare l.æ body og strømpebukser på. Og en lille strikhue hvis det er en kølig dag.

Anmeld Citér

4. maj 2015

Bjørnemor

Tak for svar  Vi har skiftet til silkedynen i dag, og det var perfekt til hans normale tøj plus en hue. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

missehxx

Vi har stadig vinterdynen i, og han ligger i sit alm tøj.. På de varme dage får han dog bukserne af ���� og indtil videre er han tilpas i temperaturen ��

Anmeld Citér

5. maj 2015

Bjørnemor

missehxx skriver:

Vi har stadig vinterdynen i, og han ligger i sit alm tøj.. På de varme dage får han dog bukserne af ���� og indtil videre er han tilpas i temperaturen ��

Sikke stor forskel der er på børn  Jeg havde ham i silkedynen igår i sit almindelige tøj og en hue, og det skulle ikke have været varmere. Ulddynen havde helt sikkert været for varm.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.