Følte sig gravid?? Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Hvornår begyndte i og føle jer gravide??? Jeg føler mig overhovedet ikke gravid endnu..

Jeg er mellem 5-7 uger henne.. Ved det ikke helt endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Det er slet ikke unormalt ikke at føle sig gravid på det tidspunkt.
Jeg har haft så få graviditetssymptomer, at jeg på et tidspunkt overvejede om jeg var indbildt gravid. Hehe..

Da jeg virkelig begyndte at føle mig gravid var jeg omkring uge 20 vil jeg tro.

Anmeld

11. september 2009

Halbschön

Anonym skriver:

Hej tøser..

Hvornår begyndte i og føle jer gravide??? Jeg føler mig overhovedet ikke gravid endnu..

Jeg opdagede først min graviditet i 11.uge, da jeg begyndte at have en anderledes følelse i kroppen.... Men rigtig gravid følte jeg mig nok først efter NF-scanning og da maven begyndte at vokse...

Anmeld

11. september 2009

Sara.

Jeg følte mig en lille smule gravid i det der kom 2 streger.... hehe...blev pludselig træt hele tiden griner.... men det gik først rigtig op for mig til nakkefolds scanningen.... og denne gang tror jeg på en måde ikke rigtig på det, det skal liiige bekræftes til nakkefolds scanningen

Anmeld

11. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej tøser..

Jeg følte mig gravid et par uger efter at jeg fandt ud a at jeg var gravid(uge 5-6), plus efter jeg havde været ved lægen første gang(uge8)
Men da det blev rigtig slemt med kvalme var i uge 9 og så helt ind til jeg fødte den 25.marts i år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.