Hvornår kan man stoppe med at sterilisere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.287 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. maj 2015

Havfruen

Hvornår kan man stoppe med at sterilisere flaskerne og nøjes med at vaske dem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

FrkGranger

Hvornår kan man stoppe med at sterilisere flaskerne og nøjes med at vaske dem?

Fra barnet er 4 mdr kan du komme flasker i opvaskemaskine, da de vasker på over 60.. Så de skal bare skyldes grundigt

Min er 11 mdr og jeg sterilisere stadig hans i mikroovn, vi bruger mam antikolik.. Da jeg vil være 100 % sikker på de er rene..

Anmeld Citér

1. maj 2015

Blop2

Vores pige er snart 9 måneder, og jeg vasker flaskerne først og putter så kogende vand i som står i ca. 10 min. Vidste slet ikke, at man måtte holde op med, at sterilisere dem....

Anmeld Citér

1. maj 2015

CaWi

Vi stoppede med det da han var 4 mdr. Der må de nemlig få vand direkte fra vandhanen.  Vi vaskede dem derfor i opvaskemaskinen,  men skyllede dem godt"rene" efter brug inden de blev sat i maskinen.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Havfruen

Tror bare vi fortsætter med at sterilisere i microovnen. Vi har desværre ingen opvaskemaskine. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Emisoph

Min datter er 8 måneder og vi steriliserer stadig, bruger Mam Antikolik flaskerne Regner med at vi fortsætter med sterilisering til hun stopper med flasken, om ikke andet så for flaskesutternes skyld i hvert fald. Flaskerne kan fint vaskes rene med sæbevand, men synes det er svært at komme ordentligt til i sutterne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.