Hvilken rynkecreme vil I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
7 synes godt om
30. april 2015

SRP

Kan I anbefale en god rynkecreme til max 300 kr. Jeg er 26 år, men synes jeg kan begynde at fornemme lidt rynker, hvilket jo er helt naturligt, men lidt forfængelig er man jo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

modesty

SRP skriver:

Kan I anbefale en god rynkecreme til max 300 kr. Jeg er 26 år, men synes jeg kan begynde at fornemme lidt rynker, hvilket jo er helt naturligt, men lidt forfængelig er man jo

Du kan godt bruge en masse penge på cremer, men de virker ikke. 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article4739075.ece

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Forbrugertesten/2014/08/15/172620.htm

Hvis du endelig vil købe én, ser det ud til at du skal en tur i Lidl. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Leneur

SRP skriver:

Ja jeg bruger den fra Lidl. Vidste ikke helt om jeg kunne tro på det og nu har jeg ikke brugt den så længe endnu. Nu er jeg så 42 år, så mine rynker er nok dybere end dine og tager nok længere tid at udjævne men allerede efter de første par ganges brug er mine rynker blevet lidt blødere at se på og dermed er mit ansigt blevet mildere, så lige pt er det den jeg sværger til. Den findes i både dag- og natcreme og til 30 kr pr. stk. er det da billigt og hvis det ikke virker på dig, er det jo ikke slemt i pengetabet... 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Momster89

Jeg bruger drops of yought concentrat fra the body shop. Og jeg elsker den. 

Det er dog et serum til under nat og/eller dag creme. Den kan varmt anbefales

Anmeld Citér

1. maj 2015

aarhusmor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.