Kan næsten ikke vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Mathilde

Nu hvor vi er begyndt at planlægge, at vi skal have et barn sammen inden for nærmeste fremtid, er jeg blevet helt vildt skruk;)
Jeg kigger hele tiden på barnevogne, autostole, tøj osv. Jeg kan næsten ikke vente og har lyst til at købe bare lige lidt tøj....
Det er næsten i mine tanker hele tiden.
Var det også sadan for jer, eller er det bare mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Pia.

Jeg har været skruk siden jeg var 15 tror jeg ;) *G* - elskede simpelthen små børn og glædet mig til jeg en dag skulle have mine egne... da jeg endelig mødte manden i mit liv og det viste sig han ønskede børn lige så meget som jeg, så gik vi i gang og jeg var helt oppe og køre over at nu skulle jeg måske snart være gravid... - så ja jeg havde det på helt samme måde som dig...- kikkede også på barnevogne, og alt det babytøj jeg kunne komme i nærheden af.... *S*

Så jeg forstår dig så godt Mathilde...

Det er godt du har os her inde, ellers bliver manden der hjemme nok træt af dig *S*

Knus fra Pia(H)

Anmeld

2. april 2008

Mathilde

Hehe dejligt at høre, at det ikke bare er mig:D

Ja det er ret heldigt, at jeg har jer!!! Ellers ville jeg sprænge med alle de tanker og følelser jeg har.
Det er næsten ikke til at rumme, men på en god måde:)

Jep jeg tror ret hurtigt han ville få spat af mig, hvis jeg "læssede" det hele af på ham...

Indtil videre siger han at det er helt iorden, bare han må grine lidt af mig engang imellem:)

Anmeld

2. april 2008

Muffinmus

Var skruk som 16 årig tror jeg... så det er slet ikke underligt du har det sådan...og trænegn bliver i hvert fald ikke mindre:)

Anmeld

2. april 2008

Kloster

Hej Mathilde. Ja trangen bliver ikke mindre. Tror også, jeg har været skruk siden teenagealderen. Heldigvis ventede jeg til den rigtige mand var der, men så gik det også hurtigt. Nu efter 3 børn, er jeg stadig skruk og håver virkelig på, at manden vil have nr 4, når jeg er færdig med min uddannelse. Tror desværre næppe, han ændre mening, da han har sagt klart NEJ. Så jeg nyder dem jeg har og håber stille inden i mig selv, at han skifter mening :'( Åhh hvor er det bare spændende med alt det babyhalløj (L) Venlig hilsen Kloster

Anmeld

2. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Mathilde,

Jeg har aldrig været skruk :$ Men jeg kan sagtens følge din tankegang :D Der er også bare så meget dejligt babyhalløj at ose efter, så gå du bare igang.

Kh Jeanne

Anmeld

3. april 2008

MorCamilla

Hej Mathilde..

Jeg havde planlagt at bruge de sidste måneder af min graviditet på at købe barnevogn, pulsebord, tøj osv... Men da Mikkel er født for tidligt, nåede jeg det aldrig... :( Så det måtte Kasper stå for mens vi lage på sygehuset...
Så næste gang (hvis der bliver en næste gang) vil jeg være klar i god tid... ;)

Kan godt forstå du har lyst til at købe bare lidt.. Jeg tror det er meget normalt at man har det sådan, når man har planlagt at få en baby...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.