Nogen der kender nogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2015

Anonym trådstarter

Halløj! 

Jeg skriver herinde fordi jeg har en veninde som virkelig godt kunne bruge en sød fyr at bruge sin tid sammen med... Hun har måske opgivet, men jeg tror på at der findes en derude til hende et sted 

Hun søger en fyr på 20-25 år, han må gerne være 175 cm eller højere  Han må meget gerne være en form for håndværker, god fysisk form, tusser er absolut et plus, og ellers bare charmerende, sjov og med begge ben på jorden  Han skal gerne ville stifte familie inden for 2-4 år, og holde af børn og dyr  Det er også et MEGET stort plus hvis han ikke er storbymenneske, da min veninde holder af at bo lidt ude på landet 

En umulig opgave? Måske... Men fyr løs! Måske en af jer har en bror, kammerat, fætter eller lign som bare er mr. perfect 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvor i landet, taler vi om?

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Hvor i landet, taler vi om?

Vi taler Fyn, men distance er ikke umiddelbart en hindring, medmindre det er i den komplet anden del af landet 

Anmeld Citér

30. april 2015

Frk.Jakobsen

Jeg har en kammerat som passer utrolig godt til den beskrivelse, han er dog ikke håndværker men landmand. 

Eneste store forskel er at han bor ved Silkeborg.

Anmeld Citér

30. april 2015

MM00

Profilbillede for MM00
Anonym skriver:

Halløj! 

Jeg skriver herinde fordi jeg har en veninde som virkelig godt kunne bruge en sød fyr at bruge sin tid sammen med... Hun har måske opgivet, men jeg tror på at der findes en derude til hende et sted 

Hun søger en fyr på 20-25 år, han må gerne være 175 cm eller højere  Han må meget gerne være en form for håndværker, god fysisk form, tusser er absolut et plus, og ellers bare charmerende, sjov og med begge ben på jorden  Han skal gerne ville stifte familie inden for 2-4 år, og holde af børn og dyr  Det er også et MEGET stort plus hvis han ikke er storbymenneske, da min veninde holder af at bo lidt ude på landet 

En umulig opgave? Måske... Men fyr løs! Måske en af jer har en bror, kammerat, fætter eller lign som bare er mr. perfect 

Skriv en besked til mig så kender jeg en fyr der passer på beskrivelsen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.