Tilbage fra NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2009

LauraLW

Så er det (endelig) overstået, og heldigvis gik det godt. Risikovurdering på ca 1:13350, og er rykket (igen) til d. 15. Marts.

Var virkelig nervøs/bange inden, men det forsvandt ret hurtigt da jeg så den lille på skærmen (og havde spurgt sygeplejersken 10 gange om den nu var levende).

Men vild og syret oplevelse. Man kunne jo se hjerne, ribben en lille hånd v munden og små fødder. - ved ikke lige hvad jeg havde forventet, men nok ikke at det var så tydeligt.

Den var rigtig cute og lå bare og hyggede sig, møflede lidt rundt og suttede på sin finger... eller pillede næse i følge Thomas.

Men super rart at det er overstået, jeg føler nu at jeg kan glæde mig lidt mere... nu ligner den jo også en baby, og det er lidt nemmere at forholde sig til.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Så er det (endelig) overstået, og heldigvis gik det godt. Risikovurdering på ca 1:13350, og er rykket (igen) til d. 15. Marts.

Var virkelig nervøs/bange inden, men det forsvandt ret hurtigt da jeg så den lille på skærmen (og havde spurgt sygeplejersken 10 gange om den nu var levende).

Men vild og syret oplevelse. Man kunne jo se hjerne, ribben en lille hånd v munden og små fødder. - ved ikke lige hvad jeg havde forventet, men nok ikke at det var så tydeligt.

Den var rigtig cute og lå bare og hyggede sig, møflede lidt rundt og suttede på sin finger... eller pillede næse i følge Thomas.

Men super rart at det er overstået, jeg føler nu at jeg kan glæde mig lidt mere... nu ligner den jo også en baby, og det er lidt nemmere at forholde sig til.

Laura

Hjertelig tillykke:0)

Skønt skønt, og helt fantastisk:0)

Og ja, så har vi termin samme dag:0)

Anmeld

11. september 2009

mum2010

Stort tillykke  Ja det er jo helt fantastisk at se lille bebser boltre sig sådan rundt derinde

Anmeld

11. september 2009

LauraLW

Nu fik jeg taget et billede af billedet.. jeg synes jo selv det er tydeligt, så håber andre også kan se det. :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Hjertelig tillykke:0)

Skønt skønt, og helt fantastisk:0)

Og ja, så har vi termin samme dag:0)

Ja det er da lidt sjovt
- Og næsten samme pusletaske, hehe.

Jeg er jo blevet rykket lidt frem og tilbage, så håber da at den bliver der nu.

Anmeld

11. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Ja det er da lidt sjovt
- Og næsten samme pusletaske, hehe.

Jeg er jo blevet rykket lidt frem og tilbage, så håber da at den bliver der nu.

*He he, det er faktisk ret sjovt:0)

Mon vi har valgt de samme navne:0)

Er livet ikke bare fantastisk..... her sidder vi på en smuk fredag, med vores små babyer inde i maven, der bare skal vokse sig store og stærke nu:0)

Og tænkt sig, om et halvt år, så har vi det smukkeste der findes i vores arme:0)

Knus

Og forresten...... mega godt scanningsbillede:0)

Anmeld

11. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

*He he, det er faktisk ret sjovt:0)

Mon vi har valgt de samme navne:0)

Er livet ikke bare fantastisk..... her sidder vi på en smuk fredag, med vores små babyer inde i maven, der bare skal vokse sig store og stærke nu:0)

Og tænkt sig, om et halvt år, så har vi det smukkeste der findes i vores arme:0)

Knus

Og forresten...... mega godt scanningsbillede:0)

Jo det er godt nok vildt! Kan mærke at det har gjort mig en del mere glad... men synes nu stadig det er lidt surrealistisk at den ligger derinde og møfler, bliver sjovt når man en dag kan mærke det.

Altså her er vi jo ret sikre på navnene (Gustav og Vilma) - Tror faktisk ikke det ændre sig, i hvert fald ikke pigenavnet, og i følge Thomas så heller ikke drengenavnet, hehe.

Har I snakket om nogle?

Anmeld

11. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Jo det er godt nok vildt! Kan mærke at det har gjort mig en del mere glad... men synes nu stadig det er lidt surrealistisk at den ligger derinde og møfler, bliver sjovt når man en dag kan mærke det.

Altså her er vi jo ret sikre på navnene (Gustav og Vilma) - Tror faktisk ikke det ændre sig, i hvert fald ikke pigenavnet, og i følge Thomas så heller ikke drengenavnet, hehe.

Har I snakket om nogle?

Sikke nogle lækre navne:0)

Jo vi har snakket og er også enige, og med mindre vi kommer til at tænke, ej det kan han hun simpelthen ikke hedde, så er det dem vi holder os til:0)

Det er Johanna og Anton:0)

Anmeld

11. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Sikke nogle lækre navne:0)

Jo vi har snakket og er også enige, og med mindre vi kommer til at tænke, ej det kan han hun simpelthen ikke hedde, så er det dem vi holder os til:0)

Det er Johanna og Anton:0)

Åh det er også fint! Er helt tosset med Anton :-)

Jo tak, jeg er helt forelsket i Vilma :-) Synes også Gustav er et super fedt navn, men er ikke helt så forelsket, hvis du forstår. - Thomas er til gengæld ret vild med det, og lidt skal han da også "bestemme" hehe.

Anmeld

11. september 2009

Lise

Tillykke med scanningen og det flotte resultat. Og sikke et fint billede

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.