Tilbehør til varme hveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.790 visninger
8 svar
2 synes godt om
29. april 2015

Flødebollen

Det er normalt ikke en tradition i vores familie, men af flere årsager har jeg år valgt at invitere til varme hveder i morgen.

Mit spørgsmål er så, hvad man serverer til. Pålæg, bare smør eller...? Kom gerne med jeres bud - også på drikkevarer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Sprit25

Vi fik tandsmør og the/kaffe.

åh elsker hveder

Anmeld Citér

29. april 2015

modesty

Flødebollen skriver:

Det er normalt ikke en tradition i vores familie, men af flere årsager har jeg år valgt at invitere til varme hveder i morgen.

Mit spørgsmål er så, hvad man serverer til. Pålæg, bare smør eller...? Kom gerne med jeres bud - også på drikkevarer.

Smør og honning fik vi da jeg var barn. 

Anmeld Citér

29. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har altid fået diverse salater til(ikke den sunde slås salat, men den fede med masser af mayonaise). Fx hønsesalat, skinkesalat, æggesalat, skaldyrssalat, tunsalat osv.

det er sjældent jeg ikke selv laver dem, men de kan købes færdiglavet i en snæver vending. De supermarkeder der har eget køkken deres salater plejer at være rigtig gode synes jeg. 

Ellers smør, let pålæg som hambergerryg, spegepølse, rullepølse, pålægschokolade ().

Anmeld Citér

29. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi har altid fået pålægschokolade på

Anmeld Citér

29. april 2015

(august)

SMØR!!!! og rigeligt af det

Anmeld Citér

29. april 2015

M (:

Flødebollen skriver:

Vi har oftest kun smør på (: 

Anmeld Citér

29. april 2015

Olaf

I min familie er det smør og honning, i kærestens er det smør, ost og pålægschokolade  

Anmeld Citér

29. april 2015

lineog4

Smør, ost og chokolade pålæg - mums det skal vi have i morgen og så har jeg fundet den gamle film med den uendelige historie - jubi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.