Wow! der var to! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.093 visninger
14 svar
11 synes godt om
29. april 2015

monedk

Efter nf-scanning igår, fandt jeg ikke bare ud af der var en sund og sød baby men to! Jeg er meget overvældet - og spændt <3

Så jeg vil høre jer andre tvillingemødre hvilke ting i absolut ikke kunne undvære til tvillinger? (udover en barnevogn) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Stort tillykke 

sikke en dejlig overraskelse du fik dig

Anmeld Citér

29. april 2015

MorTil4<3

monedk skriver:

Efter nf-scanning igår, fandt jeg ikke bare ud af der var en sund og sød baby men to! Jeg er meget overvældet - og spændt <3

Så jeg vil høre jer andre tvillingemødre hvilke ting i absolut ikke kunne undvære til tvillinger? (udover en barnevogn) 

Tillykke med det  du er ikke alene hihi, er selv 25+5 idag med en dreng og en pige 

Jeg har egentligt ikke haft sådan noget jeg tænkte det MÅ jeg bare have, kun en E2nurze ammepude til tvillinger, den siger de (kloge) twins mødre skulle være en MUST hihi . . 

ellers er det jo (bare) dobbelt op af stort set ALT 

Anmeld Citér

30. april 2015

Miss Church

monedk skriver:

Stort tillykke! 

Og glæd dig! Det er fantastisk!  
Vi har været super glade for vores tvillinge-hængevugge, da vores var helt små  

Anmeld Citér

30. april 2015

Miss Church

SnartMorTil>4 skriver:

Tillykke med det  du er ikke alene hihi, er selv 25+5 idag med en dreng og en pige 

Jeg har egentligt ikke haft sådan noget jeg tænkte det MÅ jeg bare have, kun en E2nurze ammepude til tvillinger, den siger de (kloge) twins mødre skulle være en MUST hihi . . 

Ja den havde jeg og den var fantastisk! Den var vi altså super glade for og ville ikke undvære

Anmeld Citér

30. april 2015

monedk

mor:) skriver:

Stort tillykke 

sikke en dejlig overraskelse du fik dig

Tak! Ja det må man sige <3

Anmeld Citér

30. april 2015

monedk

SnartMorTil>4 skriver:

Tak og selv tillykke  
Jeg skal kønsscannes d.16/5 det er jeg meget spændt på  

Okay Den har jeg hørt om  

Anmeld Citér

30. april 2015

monedk

Miss Church skriver:

Stort tillykke! 

Og glæd dig! Det er fantastisk!  
Vi har været super glade for vores tvillinge-hængevugge, da vores var helt små  

Tak!  

Gør jeg også
Dem har jeg godt set, men tænker om det er smart når jeg også har en dreng på 3 der kan hive i den? 

Anmeld Citér

30. april 2015

Miss Church

monedk skriver:

Tak!  

Gør jeg også
Dem har jeg godt set, men tænker om det er smart når jeg også har en dreng på 3 der kan hive i den? 

Det kan godt være de får sig en sving-tur så 

Anmeld Citér

30. april 2015

monedk

Miss Church skriver:

Det kan godt være de får sig en sving-tur så 

hahah, ja det var det jeg tænkte. 

Børn er jo hurtige selvom man holder øje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.