Lift til Kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2015

S*DD

Hej

Jeg har købt en brugt emmaljunga edge duo kombivogn. Der er barnevognskasse og klapvognsdel med. Men bruger man også en lift? Den er kun 80cm i liggemålet. 

Hvad gør i andre med kombivogn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

S*DD

Og hvis man nu gerne vil have en voksi, kan en almindelig størrelse så ligge dernede i? Eller er det nødvendigt med en mini? 

Anmeld Citér

29. april 2015

LinLin

En lift er jo ca samme str... Vi har en brio kombivogn og har bare taget barnevognsdelen af og taget den med ind som en lift...

i vinters fik Lia hue, en uldcardigan, fleecedragt, uldtæppe og dyne på når hun skulle ud at sove... Den uldpose vi har (trille) er for stor - ellers havde det da været nemmere 

Anmeld Citér

29. april 2015

S*DD

LinLin skriver:

En lift er jo ca samme str... Vi har en brio kombivogn og har bare taget barnevognsdelen af og taget den med ind som en lift...

i vinters fik Lia hue, en uldcardigan, fleecedragt, uldtæppe og dyne på når hun skulle ud at sove... Den uldpose vi har (trille) er for stor - ellers havde det da været nemmere 

Fedt fedt. Og ja den er jo rimelig nem at klikke af og på den barnevognskasse ��

Så tror jeg bare at jeg selv syer en voksi, bare med lidt mindre mål. Så burde det passe

Anmeld Citér

29. april 2015

migxher

Vi har også emmaljunga egde duo og det har ikke været nødvendig med en lift (: Vi har en voksi med bæreplade istedet. Vores voksi er en originale størrelse, men set i bakspejlet ville jeg nok have købt mini udgaven da den vi har kun lige kan være der i. Eller det vil sige når vi har sommerdynen i er det ikke noget problem, men når vinderdynen er i er det kun lige at det kan være der da den fylder lidt mere. Så vil i have en voksi synes jeg i skal købe mini udgaven! (: 

Anmeld Citér

29. april 2015

S*DD

migxher skriver:

Vi har også emmaljunga egde duo og det har ikke været nødvendig med en lift (: Vi har en voksi med bæreplade istedet. Vores voksi er en originale størrelse, men set i bakspejlet ville jeg nok have købt mini udgaven da den vi har kun lige kan være der i. Eller det vil sige når vi har sommerdynen i er det ikke noget problem, men når vinderdynen er i er det kun lige at det kan være der da den fylder lidt mere. Så vil i have en voksi synes jeg i skal købe mini udgaven! (: 

Super. Tak for svar  hvilket materiale er bærepladen lavet af? 

Anmeld Citér

29. april 2015

migxher

S*DD skriver:

Super. Tak for svar  hvilket materiale er bærepladen lavet af? 

Træ tror jeg og så er den meget tynd forret, så jeg bruger den pynte madras der var med vognen til at lægge imellem pladen og pose så baby ikke ligger så hårdt.

Anmeld Citér

29. april 2015

S*DD

migxher skriver:

Træ tror jeg og så er den meget tynd forret, så jeg bruger den pynte madras der var med vognen til at lægge imellem pladen og pose så baby ikke ligger så hårdt.

Super tak gad vide om man selv kan lave en bæreplade 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.