det der med drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu har vi jo talt så meget om mærkelige drømme under graviditeten

Jeg har talt med en anden bruger herinde fra, som er længere i graviditeten end mig, efter en drøm jeg havde her til morgen.
Jeg drømte at Daniel havde været mig utro, flere gange, og bare var fuldstændig kold og ligeglad Den anden bruger herinde havde en lignende drøm om sin kæreste da hun var omkring samme sted i graviditeten som jeg er nu.
Er der andre der har prøvet det? Er det "en del af det"? måske frygten for at manden ikke længere tænder på én eller lign.?
Jeg er i 17. uge og ved inderst inde godt at Daniel aldrig kunne finde på at være sammen med en anden kvinde, men det skræmte mig alligevel med den drøm!

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

LineD

Det er nok den eneste drøm jeg indtil videre ikke har haft, men jeg ved ikke om der er fordi jeg stoler 110 % på Morten, og vi tit i forvejen joker når man ser en smuk kvinde/mand i fjernsynet at han/hende skulle man da lige være sammen med, og så griner vi af det og slutter med at sige dælme nej skat, der er du altså den bedste

Men har drømt han har gjort så meget andet mærkeligt...
Jeg tror bestemt ens graviditetshormoner er SUPER til at drille

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Nu har vi jo talt så meget om mærkelige drømme under graviditeten

Jeg har talt med en anden bruger herinde fra, som er længere i graviditeten end mig, efter en drøm jeg havde her til morgen.
Jeg drømte at Daniel havde været mig utro, flere gange, og bare var fuldstændig kold og ligeglad Den anden bruger herinde havde en lignende drøm om sin kæreste da hun var omkring samme sted i graviditeten som jeg er nu.
Er der andre der har prøvet det? Er det "en del af det"? måske frygten for at manden ikke længere tænder på én eller lign.?
Jeg er i 17. uge og ved inderst inde godt at Daniel aldrig kunne finde på at være sammen med en anden kvinde, men det skræmte mig alligevel med den drøm!

knus Caroline

Jeg drømte om det rigtig tit.... og det er så ubehageligt, at man går og tænker over det i hverdagen - sker nu eller ej...

Jeg ved ikke om det er end del af graviditeten... Umiddelbart synes jeg ikke...

Anmeld

11. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LineD skriver:

Det er nok den eneste drøm jeg indtil videre ikke har haft, men jeg ved ikke om der er fordi jeg stoler 110 % på Morten, og vi tit i forvejen joker når man ser en smuk kvinde/mand i fjernsynet at han/hende skulle man da lige være sammen med, og så griner vi af det og slutter med at sige dælme nej skat, der er du altså den bedste

Men har drømt han har gjort så meget andet mærkeligt...
Jeg tror bestemt ens graviditetshormoner er SUPER til at drille

jamen det er også det, der er det underlige! at den slags joker Daniel og jeg også tit med, og ender det nemlig på samme måde som Jer...
Kender hans holdning til utroskab, og han kender min, så det kunne han bare aldrig finde på! masser af jokes, ingen aktion!

måske det bare er de hormoner der driller løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.