Narresutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke sutte-mærker syntes dit barn er det bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.012 visninger
21 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2015

Cassiopeia

Hvilke sutte-mærker syntes dit barn er det bedste? 

Jeg leder nemlig efter en god sut til min 8 uger gamle søn, og ved ikke lige hvad jeg skal gå efter... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

A&F

Her er min dreng kun glad for Mam

Anmeld Citér

28. april 2015

modesty

Cassiopeia skriver:

Hvilke sutte-mærker syntes dit barn er det bedste? 

Jeg leder nemlig efter en god sut til min 8 uger gamle søn, og ved ikke lige hvad jeg skal gå efter... 

Min søn var totalt ligeglad, han tog imod hvad som helst.

Anmeld Citér

28. april 2015

LinLin

David tog hvilken som helst - i alle former...

Adam havde avent/mam - symmetriske

Lia bruger ikke sut. Hun har indtil videre afvist avent, mam, en anatomisk jeg ikke kan huske mærket på og en rund fra kvickly  så... Hun er 6 mdr nu og jeg tror ikke hun kommer til at bruge sut - hun har åbenbart nok i sin mor 

Anmeld Citér

28. april 2015

Christabelle

Mila startede med at ville tage avent. Så afviste hun den, natursutten, de runde (både store og små), mam you name it. Vi prøvede alt... Pludselig en dag tog hun avent igen og har brugt dem siden.

Anmeld Citér

28. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Ved ikke om du kan bruge afstemningen til noget - det er vist bare sådan at nogle tager alle, andre har præferencer, og hvis din dreng har det, ja så hjælper det ikke noget hvad andre babyer vil tage. Vi købte os fattige i sutter til vores pige - hun ville slet ikke have nogen (det kom først da hun blev ca 2, nu kan vi ikke få dem fra hende igen). 

Her ved vores dreng har vi igen købt os fattige, tror vi prøvede 6-8 forskellige slags førend vi fandt den han ville tage.

Anmeld Citér

28. april 2015

Emisoph

Jeg har stemt blankt da mærket ikke er en af valgmulighederne

Min datter startede med Avent men de gled konstant ud så gik over til Bibs, de gammeldags runde sutter, de bliver hvor de skal

Anmeld Citér

28. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ved ikke om du kan bruge afstemningen til noget - det er vist bare sådan at nogle tager alle, andre har præferencer, og hvis din dreng har det, ja så hjælper det ikke noget hvad andre babyer vil tage. Vi købte os fattige i sutter til vores pige - hun ville slet ikke have nogen (det kom først da hun blev ca 2, nu kan vi ikke få dem fra hende igen). 

Her ved vores dreng har vi igen købt os fattige, tror vi prøvede 6-8 forskellige slags førend vi fandt den han ville tage.

Enig.

Bare lige af ren nysgerrighed - hvorfor fik hun sut når hun ikke har brugt sut i to år? 

Anmeld Citér

28. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Begge avent. Den store bruger stadig 0-6 måneder. Hørte engang en tandlæge sagde jo mindre jo bedre. 

Lillesøster 3 forskellige mærker men efter træning mange dage var det avent der blev favoritterne.

Anmeld Citér

28. april 2015

Cassiopeia

Lomm skriver:

Jeg tænkte bare at jeg ville prøve at købe det mærke, som får flest stemmer 

Inden jeg bare går ud og køber sutter i vildskab, kan jeg jo ligeså godt spørge hvad jeres guldklumper syntes - jeg er jo på bar bund alligevel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.