Tynd mave 8 uger baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2015

Bb2015

Hej med jer!

Min søn på 8 uger får bryst og bliver suppleret med flaske fordi han ikke får nok hos mig. Han sover ikke specielt meget og har de sidste tre-fire nætter ikke villet sove og når han endelig sover er det 1-2 timer højst. Om dagen sover han knap nok, måske lige 1 time hvis vi er heldige - dog sover han når man går med barnevognen (ikke når den står stille). 

Den seneste uge har han haft tynd afføring højst en gang i døgnet og to gange er der gået 2-3 døgn imellem, hvor han har været meget ked af det - nok pga forstoppelse.

Er der andre der har oplevet at deres amme/flaske barn har været forstoppet men samtidigt har haft tynd mave?

Han får profylac fordi begge forældre er allergikere men fik en uge eller halvanden omkring påsken nutramigen (igen allergikere) og efter det begyndte afføringen at være en gang i døgnet eller sjældnere og de seneste to uger har der været problemer med afføringen i form af forstoppelse og tynd mave. Erfaring??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Fremad

Det lyder som Diarreforstoppelse...

der danner sig en prop, hvor kun det tynde kommer forbi, og det kræver en udrensning af movicol for at få bug med det.

ham af vores døjer meget  med det.. og skal blive ved at have movicol hver dag da proppen ellers kommer igen.. og er både smertefuldt og irriterende for dem...

Anmeld Citér

28. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er meget almindeligt med tynd afføring ved forstoppelse. Det er kun det tynde der kan passere gennem det der står i tarmene.

ring til læge eller sp i morgen og forhør dig ad hvad du skal gøre.

Anmeld Citér

29. april 2015

Bb2015

Tusind tak for svar 

Jeg vil prøve at snakke med en læge!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.