Anonym skriver:
Hej jeg har en søn på snart 4 uger gammel.. Efter min fødsel har jeg haft en rigtig god mælkeproduktion, faktisk så god at mælken dryppede ud af mine bryster på min ammetop.. Jeg kunne pumpe 200 ml ud, men efter de to uger har der været fuldstændig koks i mælkeproduktionen.. Det hele gik nedad og jeg kan desværre ikke mætte min søn.. Det er enormt hårdt for mig som mor at se min søn skriger fordi der ikke kommer nok mælk ud, og hans mave rumler af sult.. Jeg vil rigtig gerne mætte ham med mit eget mælk men er nødt til at give ham modermælkserstatning.. Lige nu døjer han med oppustet mave og har hård mave pga erstatning.. Og det gør mig endnu mere ked af det.. Jeg kan kun pumpe ca mellem 10-30 ml ud lige nu.. Jeg drikker meget vand/saftevand og spiser hver 2.-3. Time og spiser meget grønt osv.. Har også prøvet fennikel og dild som jeg har hørt af min bedste veninde gerne sku øge produktionen, Men her igår prøvede jeg så at pumpe mælk ud med min elektroniske brystpumpe og fik noget ulækkert slimet dims ud af mine bryst.. Og det har en meget tykt konsistens.. Er der nogen er jer der har oplevet det før? Jeg ved det er et klamt billede men jeg har virkelig brug for hjælp? Hvad er dette på billedet?
Du skal ha ringet til lægen.. jeg gætter på du enten har bryst betændelse, svamp eller muligvis en bryst byld.. det sidste har jeg lige haft og endte med dræn, og et bryst der aldrig bliver pænt igen(det skyldes størrelsen på bylden, AV AV AV)
super ærgeligt at du skal kæmpe sådan med det
Anmeld
Citér