Chick lit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Tullebobs

Hej piger Nu er jeg helt vild den genre indenfor litteraturen, som kaldes 'chick lit' - kan vel godt oversættes med 'tøsebøger'. Jeg har lige læst to "nye" bøger: 1. En utjekket mors hemmelige dagbog af Fiona Neill 2. Hushjælp af Sophie Kinsella (hende som osse har skrevet Shopaholic bøgerne) Disse to var rigtig sjove og letlæselige, som jeg elsker, når jeg træt efter en lang dag kryber under dynen. Jeg har osse læst klassikerne som Bridget Jones og Nynne mange mange mange gange. Jeg har læst Michael Laudrups tænder... Jeg kan varmt anbefale dem alle, men jeg er ved at løbe tør for nye titler, og vil høre om I har læst noget godt 'chick lit' for nyligt??? Kram og god læselyst fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Lise

Jeg har vist læst samtlige Marian Keyes bøger - jeg synes bare de er vildt sjove :D

Jeg har tidligere været igang med både Bridget Jones og Michael Laudrups tænder, men gjorde dem sgu ikke færdige af en eller anden grund. Måske pga at jeg havde en milliard sider jura og økonomi jeg skulle læse i stedet... Har virkelig fået læst en masse mens jeg har barslet, men nu synger det sgu på sidste vers - ungen bliver pt kørt ind i vuggestue, og bøgerne kalder...de kedelige bøger altså...

Nå, jeg ville bare sige at jeg ææææælsker Marian Keyes-bøger (Sushi for begyndere, sidste udkald, vandmelonen, tre sider af samme sag m.fl.)

Anmeld

3. april 2008

Marie;-)

Har du læst shopaholic-bøgerne?? De er altså også sjove - og i samme stil...

Jeg har også læst alle dem du nævner. ;-) Undtagen En utjekkets mor hemmeligheder - den må jeg vist finde! :-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.