BABYFODBOLD/småbørnsfodbold/tumlingefodbold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2015

mogens lind

DEN 30 MAJ deltager vi på urban festivallen hvor vi fremviser vores fodbold koncept til de allermindste, vi henvender os til forældre med småbørn mellem 0 og 4 år. vi henvender os også til fodbold klubber i hele Danmark der kunne have lyst til at få babyfodbold i deres klub. vi hjælper gerne nye klubber i gang med at starte babyfodbold op..

den præcise starttid for urban festivallen kommer her når programmet bliver offentligt gjort, i kan også følge det i amagerbladet som ligger her http://minby.dk/amagerbladet/

vi lancerer  i løbet af maj måned en hjemmeside for babyfodbold , siden får  til opgave at informere om hvilke klubber der har babyfodbold, siden vil indeholde relevant information,materiale,  til klubber og forældre. siden vil også indeholde trænings video materiale... KIG forbi d. 30 maj og del denne nyhed med alle du mener kan have glæde at det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

IT-nørd

Sikke da et fantastisk tiltag!!! Jeg ville ønske muligheden fandtes i vores lokale klub, men de yngste børn, som kan starte i år, er årgang 2010. 

Min snart 4-årige pige er så glad for fodbold og hendes fodboldtossede storeb ror har allerede lært hende at tackle bolden og drible 

Desværre kan hun ikke starte til fodbold før næste år...

Anmeld Citér

28. april 2015

mogens lind

IT-nørd skriver:

Sikke da et fantastisk tiltag!!! Jeg ville ønske muligheden fandtes i vores lokale klub, men de yngste børn, som kan starte i år, er årgang 2010. 

Min snart 4-årige pige er så glad for fodbold og hendes fodboldtossede storeb ror har allerede lært hende at tackle bolden og drible 

Desværre kan hun ikke starte til fodbold før næste år...

tak for de fine ord det er børn som din datter der er den direkte årsag til at vi i sin tid startede babyfodbold koncept op, småbørn der elsker at spille fodbold.du kan jo vise jeres klub dette indlæg og spørge dem om det ikke kunne være noget for dem at kaste sig over, det er nemt og billigt at starte op plus at klubberne automatisk får flere medlemmer og senere bedre spillere. vi har 5 års erfaring og føler nu at tiden er kommet til at babyfodbold indtager danmark, rundt omkring er der tusindvis at børn der ligesom din datter er bidt af en gal fodboldspiller. der har fornylig været en artikel omhandlende, at jo før børn begynder at dyrke motion des større succes får de i resten af deres liv, både i deres privatliv såvel som i deres sportsliv og i deres arbejdsliv. det meste af det vi kan senere i livet, bliver grundlagt i vores første 3 år hvor indlæringsevnen er aller størst.. så jo der er mange gode grunde til at lade de små lege en eller anden form for idræt i en ung alder. vi har erfaringen og deler den hjertens gerne med alle klubberne der syntes det lyder spændende, og det skal ikke koste dem en krone

Anmeld Citér

28. april 2015

IT-nørd

Jeg vil helt klart gå videre med Jeres tiltag. 

Det vil være godt at have hjemmesiden til at henvise til og måske kan vi være heldige at Nibe Boldklub vil være med på idéen

Jeg er også helt overbevist om, at jo før, jo bedre. 

Sønnen startede det forår hvor han fyldte 5, han er snart 16 og har ikke mistet én eneste træning eller kamp uden en grund. Han skal ikke være en prof. fodboldspiller,  selvom han både var med på talentholdet i et par år og havde muligheden for at spille i en større klub. Han elsker det sammenhold fodbold giver ham og ikke mindst motionen, selvom det har kostet en del skader og vil træne så længe han kan gå

Anmeld Citér

28. april 2015

mogens lind

pt har jeg kun en fb-side der hedder babyfodbold koncept, den bruger vi til at informere interesserede om ideen og så bruger vi den til at berette lidt af det mit babyhold går og laver i hverdagen, men kig gerne forbi den, den kan bruges som en teaser. jeg skal nok lægge det ind både her og på min fb-side når vi går i luften med hjemmesiden

Anmeld Citér

28. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng har "gået" til babyfodbold i kastrup. Synes det er et fedt koncept. Det var fedt at der var mulighed for barnet at trække sig væk og lege i sandkassen når det blev for meget eller kedeligt. Vi har desværre haft en periode hvor dag og tid ikke passede ind i vores dagligdag, men han skal da klart starte igen. så vil da kigge efter amagerbladet i postkassen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.